Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ya arkadaşlar taksim hakkında konuşalım biraz isterseniz..

  • __firat__ • 22 Kasım 2005 22:58 • #489273
    kadıkoyde bende oturuyorum aga.
    boganın asagısı dershane bolgesi oyle it kopuk dolu....ama rexx sinemasının onundekilere laf etme.cunki orada 6-7 yıldır muzikle ilgilenen arkadaslarım var.ve haklarını veriyorlar aletlerinin.ha bazen salak rap partileri olur o konuda dogru diyorsun...
Bu konunun tüm mesajları