kadıkoyde bende oturuyorum aga.
boganın asagısı dershane bolgesi oyle it kopuk dolu....ama rexx sinemasının onundekilere laf etme.cunki orada 6-7 yıldır muzikle ilgilenen arkadaslarım var.ve haklarını veriyorlar aletlerinin.ha bazen salak rap partileri olur o konuda dogru diyorsun...