Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

NONADRAM Grubunun (8 Aralık Bios Bar/İZMİR)Konseri Hakkında Düşünceniz?

  • balamir • 21 Kasım 2005 18:11 • #489188
    A)Evet,mutlaka geleceğim.Bu konser kaçmaz!!
    B)Düşüneceğim,Zamanım olursa neden olmasın?
    C)Heavy ve Thrash tarzını sevmediğimden gelmeyi düşünmüyorum...
  • miami_karpuzu • 22 Kasım 2005 00:25 • #489212
    ııı cevap veriyoruuum B secenegi bildim mi?
    cevabi bilene odunla masajmi yapiyosunuz???