Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

NONADRAM Grubunun (8 Aralık Bios Bar/İZMİR)Konseri Hakkında Düşünceniz?

  • balamir • 21 Kasım 2005 18:11 • #489188
    A)Evet,mutlaka geleceğim.Bu konser kaçmaz!!
    B)Düşüneceğim,Zamanım olursa neden olmasın?
    C)Heavy ve Thrash tarzını sevmediğimden gelmeyi düşünmüyorum...
Bu konunun tüm mesajları