-
ingiltere de insanlara 20. yy 1n en iyi albümünü soruyolar ve yap1lan anketlerde RADIOHEAD/OKCOMPUTER birinci seçiliyor.ben anketin yalanc1s1y1m.kimse k1zmas1n lütfen.
ben bu kadar kaz1k sorm1ycaam.bana 20. yy 1n en iyi üç albümünü s1ral1ycak olan var m1 ?
iste benimki:
1. the wall
2. never mind
3. ok computer
yorumlar1 görelim.kafan1za göre:)
-
1)Ride The Lightning
2)Something Wicked This Way Comes
3)Aklıma gelmedi ,sonradan gelirse yazarım...
Sıraladığım albümler benim kendi zevkime göre en iyilerdir...
-
19 yy yazsak kabulmü??
-
1-Metallica-The Black Album
2-Guns n'Roses-Appetite For Destruction
3-Nirvana-Nevermind
-
1. insulin
2. izin vermedi yalnızlık
3. kum
-
rahmetli dedene sor söylerse seçimlerini sen de bize aktar1rs1n.
-
Tripanazomigambiyetsiz kardeşim, 19 yy. da kimin dedesi yaşıyodu??
-
1. floyd- dark side of the moon
2. floyd- wish you were here
3. scott walker- tilt
-
The Wall
Nevermind
bi de fallen:Pp =))
-
bilmem/dedenesorcevapversin/hattasülalenisorcevapversin/hatta7ceddinesor19.yy1cevapversin/rahmetlidedenirahmetlean1yoruz/heryerdean1las1birisikendilerirahmetlinin/