Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

20. yy 1n en iyi üç albümünü kafana göre s1rala.

  • narcolepticcc • 25 Kasım 2005 17:54 • #489446
    ingiltere de insanlara 20. yy 1n en iyi albümünü soruyolar ve yap1lan anketlerde RADIOHEAD/OKCOMPUTER birinci seçiliyor.ben anketin yalanc1s1y1m.kimse k1zmas1n lütfen.
    ben bu kadar kaz1k sorm1ycaam.bana 20. yy 1n en iyi üç albümünü s1ral1ycak olan var m1 ?
    iste benimki:
    1. the wall
    2. never mind
    3. ok computer

    yorumlar1 görelim.kafan1za göre:)
  • Holy_Bastard • 25 Kasım 2005 18:11 • #489447
    1)Ride The Lightning
    2)Something Wicked This Way Comes
    3)Aklıma gelmedi ,sonradan gelirse yazarım...

    Sıraladığım albümler benim kendi zevkime göre en iyilerdir...
  • Nofx • 25 Kasım 2005 21:03 • #489456
    19 yy yazsak kabulmü??
  • Glorfindel • 25 Kasım 2005 23:14 • #489463
    1-Metallica-The Black Album
    2-Guns n'Roses-Appetite For Destruction
    3-Nirvana-Nevermind
  • 2ve4 • 25 Kasım 2005 23:34 • #489464
    1. insulin
    2. izin vermedi yalnızlık
    3. kum
  • narcolepticcc • 26 Kasım 2005 00:20 • #489465
    rahmetli dedene sor söylerse seçimlerini sen de bize aktar1rs1n.
  • Nofx • 26 Kasım 2005 10:41 • #489478
    Tripanazomigambiyetsiz kardeşim, 19 yy. da kimin dedesi yaşıyodu??
  • ner • 26 Kasım 2005 17:26 • #489493
    1. floyd- dark side of the moon
    2. floyd- wish you were here
    3. scott walker- tilt
  • 911girl • 26 Kasım 2005 17:53 • #489494
    The Wall
    Nevermind
    bi de fallen:Pp =))
  • narcolepticcc • 27 Kasım 2005 05:27 • #489515
    bilmem/dedenesorcevapversin/hattasülalenisorcevapversin/hatta7ceddinesor19.yy1cevapversin/rahmetlidedenirahmetlean1yoruz/heryerdean1las1birisikendilerirahmetlinin/