Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

20. yy 1n en iyi üç albümünü kafana göre s1rala.

  • narcolepticcc • 25 Kasım 2005 17:54 • #489446
    ingiltere de insanlara 20. yy 1n en iyi albümünü soruyolar ve yap1lan anketlerde RADIOHEAD/OKCOMPUTER birinci seçiliyor.ben anketin yalanc1s1y1m.kimse k1zmas1n lütfen.
    ben bu kadar kaz1k sorm1ycaam.bana 20. yy 1n en iyi üç albümünü s1ral1ycak olan var m1 ?
    iste benimki:
    1. the wall
    2. never mind
    3. ok computer

    yorumlar1 görelim.kafan1za göre:)
Bu konunun tüm mesajları