ingiltere de insanlara 20. yy 1n en iyi albümünü soruyolar ve yap1lan anketlerde RADIOHEAD/OKCOMPUTER birinci seçiliyor.ben anketin yalanc1s1y1m.kimse k1zmas1n lütfen.
ben bu kadar kaz1k sorm1ycaam.bana 20. yy 1n en iyi üç albümünü s1ral1ycak olan var m1 ?
iste benimki:
1. the wall
2. never mind
3. ok computer