Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Rock Tarihine Şekil Vermiş Belli Başlı 5 İsim Nedir?

  • lost word • 5 Aralık 2005 15:56 • #489823
    yaw iyi de türkiye de mi yoxa dünya da mı >?
    türkiye de ;

    1-Whisky
    2-Dr.skull
    3-Mavi Sakal
    4-Yaşar Kurt
    5-Kramp
    ha diyosan ki dünya diye..yazdıkların harika!!ama oraya Black Sabbath yerine Skid Row veya GUn's and Roses yazabilirdin..bence..
  • Nofx • 5 Aralık 2005 16:02 • #489825
    en iyi rockçılar dememiş şekil veren demiş arkadaş...

    Türkiyede bu saydıklarından hiç biri şekin ve yön vermemiştir.Türk rockına şekil verenler Moğollar,Yavuz çetin,Cem Karaca'lardır...Yani yazmışsında MAvisakalın kaç albümü var alaşkına???
  • lost word • 5 Aralık 2005 17:08 • #489827
    cok albüm yapan şekil veren demek degildir kanımca..eger günümüzde şöyle bi bakçak olursan cogu alt grup kendilerini mavi sakal vs. calarak hazırlarlar bu da onların kendilerine bi yer belirlemesinde diger bi degişle şekil vermesine sence yardımcı olmaz mı? bence oluyo ki yazmışım
  • Nofx • 5 Aralık 2005 19:20 • #489828
    bkz:tarih
  • Kheldarr • 6 Aralık 2005 12:29 • #489856
    ya bir sürü grup var ama nedense kimse Ramones ve Kissi yazmamış anlamadım tabii Deep Purple,Led Zeppelin;black Sabbath,Morörhead,Iron Maiden,Judas Priest,Guns'n Roses,Nirvana vs.
    şimdi aklıma gelmeyen daha bir sürü isim var bunu ilk 5'e sığdıramazsın bence ama bunlar da var unutmayalım derim!
  • JackSparrow • 9 Aralık 2005 18:25 • #489976
    Haklısın Üstad.. Ben 5 dedim.. çünkü liste çok uzar yoksa.. genelde yarattığı akımla en çok kitleyi etkilemiş, idol olabilmiş ve insanlarımn müziğe başlamasına yardım etmiş olan 5 isim dedim.. zaten ben herkesin yazdığına hak veririm.. çünkü en azından o adama bi şekil vermitirki buraya yazmıştır.. ilerde belki iyi bi müzisyen olmasına yardım edicektir o isimler..
  • narcolepticcc • 10 Aralık 2005 01:47 • #489988
    &elvis presley
    &pink floyd
    &led zeppelin
    &nirvana
    &radiohead
    (&joy division
    &sigur ros )
  • the_TW_named • 10 Aralık 2005 04:47 • #490006
    deep purple
    black sabbath
    metallica
    iron maiden
    megadeth
    slayer
    pink floyd
    led zeppelin








    ----------tweeder----------
  • Corpse Grinder • 16 Aralık 2005 01:57 • #490360
    Slayer??? Megadeth??? Garip...
  • death_glory • 16 Aralık 2005 01:59 • #490362
    Kurt Cobain

    bundan daha garip olamaz.