Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Story of the year...

  • blakmores_n • 8 Aralık 2005 23:50 • #489959
    Ya bayılıyorum gruba ama türkiyede bilen bir kişi bile bulamadım... Çok güzeller, seviyorum ama sanırım grupla ilgilenen tek tc vatandaşı benim. Varmı aranızda bunları seven???
  • Nofx • 9 Aralık 2005 13:16 • #489965
    "Anthem of our dying day" albümünü edinmeye çalışcam arkadaşım tavsiye etti.emocore sounduna yakınmış..(ben arkadaşımın yalacısıyım)
  • blakmores_n • 9 Aralık 2005 13:32 • #489966
    Ya yanlışın var "Anthem of our dying day" albüm değil tek bir parça. Bulunduğu albüm "Page Avenue".. Eğer bir yolunu bulursan sana ulaştırırım parça yı.

    Sanırım haklıyım benden başka ilgilenen çıkmadı grupla...
  • Nofx • 9 Aralık 2005 13:54 • #489967
    Sanırım haklıyım benden başka ilgilenen çıkmadı grupla...


    evanescence,metallica,slayer,sepultura,soad v.b sözü geçmeden bir albüm hakkında konuşulmaz burda..Sorun grupta ve sende değil..

    albüm içinde teşşekür ederim.Ben edinmeye çalışcam bi yerden..
  • ailtonvegol • 26 Ocak 2006 00:58 • #492961
    kötü bi grup ya story of the year aç abd gençleri tapıyor ama bende live inthe lou albümleri var başarılılar live olayında until the day i ilk albümlerinin en bilinen şarkısı emo,emocore neyse popüler olmasında ön ayak oldular.peace
  • ADIO • 30 Ocak 2006 05:56 • #493205
    story of the year

    burda başlığı açılmamaış olası sadece senin dinlediğin anlamına gelmez..şöyle bi netten arasan bulurdun bişiler..

    canlı pek iyi değiller,ne vans warped tour kayıtları ne de başka bişi...bir çok insan onlar nfs underground taki parçaları and the hero will drown dan biliyordur diye düşünyorum..iki albumleri de bende mevcut,ailecek severiz..