Ya bayılıyorum gruba ama türkiyede bilen bir kişi bile bulamadım... Çok güzeller, seviyorum ama sanırım grupla ilgilenen tek tc vatandaşı benim. Varmı aranızda bunları seven???
Ya yanlışın var "Anthem of our dying day" albüm değil tek bir parça. Bulunduğu albüm "Page Avenue".. Eğer bir yolunu bulursan sana ulaştırırım parça yı.
Sanırım haklıyım benden başka ilgilenen çıkmadı grupla...
kötü bi grup ya story of the year aç abd gençleri tapıyor ama bende live inthe lou albümleri var başarılılar live olayında until the day i ilk albümlerinin en bilinen şarkısı emo,emocore neyse popüler olmasında ön ayak oldular.peace
burda başlığı açılmamaış olası sadece senin dinlediğin anlamına gelmez..şöyle bi netten arasan bulurdun bişiler..
canlı pek iyi değiller,ne vans warped tour kayıtları ne de başka bişi...bir çok insan onlar nfs underground taki parçaları and the hero will drown dan biliyordur diye düşünyorum..iki albumleri de bende mevcut,ailecek severiz..