burda başlığı açılmamaış olası sadece senin dinlediğin anlamına gelmez..şöyle bi netten arasan bulurdun bişiler..
canlı pek iyi değiller,ne vans warped tour kayıtları ne de başka bişi...bir çok insan onlar nfs underground taki parçaları and the hero will drown dan biliyordur diye düşünyorum..iki albumleri de bende mevcut,ailecek severiz..