İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
gecmıse damgasını vurmus...vokal kım???
utqyy
• 10 Ocak 2006 12:21 •
#491580
john lennon..
ibanetze
• 10 Ocak 2006 12:28 •
#491582
o kim :o)
2ve4
• 10 Ocak 2006 17:34 •
#491606
benim babamdır, en iyi vokaldir 'kurt cobain.
da hui
• 10 Ocak 2006 17:50 •
#491608
bence kurt cobain özellikle yazdığı sözlerle çok etkili ama vokal olarak çok da aşmış filan değil.
XXLennoNXX
• 16 Ocak 2006 02:19 •
#492269
cornell ve weiland(tabi ölmezlerse bu gidişle)bence gelecek yıllara damgalarını vuracaklardır
shireden_biri
• 1 Mart 2006 00:21 •
#494677
bence kesinlikle fe kesinliklee 'Chuck Schuldiner'(chuck ı saygıyla anıyorum...)bi de kurt cobain far tabi:)
ailtonvegol
• 1 Mart 2006 03:30 •
#494687
şota arvaladze
-TormentoR-
• 1 Mart 2006 09:24 •
#494688
evet bencede şota.
NIRVANA_4ever
• 1 Mart 2006 23:13 •
#494726
KURT COBAIN BABA tabi ki
ayrıca LAYNE STALEY
JIM MORRISON
FREDY MERCURY
EDDI E VEDDER
AXL ROSE
OZZY OSBOURNE
Bruce Dickson
hesil
• 2 Mart 2006 00:23 •
#494727
yer yetmedi sanırım:D ben sana bi kaç top A4 kağıt gönderem:D
«
1
2
3
4
5
»