Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gecmıse damgasını vurmus...vokal kım???

  • utqyy • 10 Ocak 2006 12:21 • #491580
    john lennon..
  • ibanetze • 10 Ocak 2006 12:28 • #491582
    o kim :o)
  • 2ve4 • 10 Ocak 2006 17:34 • #491606
    benim babamdır, en iyi vokaldir 'kurt cobain.
  • da hui • 10 Ocak 2006 17:50 • #491608
    bence kurt cobain özellikle yazdığı sözlerle çok etkili ama vokal olarak çok da aşmış filan değil.
  • XXLennoNXX • 16 Ocak 2006 02:19 • #492269
    cornell ve weiland(tabi ölmezlerse bu gidişle)bence gelecek yıllara damgalarını vuracaklardır
  • shireden_biri • 1 Mart 2006 00:21 • #494677
    bence kesinlikle fe kesinliklee 'Chuck Schuldiner'(chuck ı saygıyla anıyorum...)bi de kurt cobain far tabi:)
  • ailtonvegol • 1 Mart 2006 03:30 • #494687
    şota arvaladze
  • -TormentoR- • 1 Mart 2006 09:24 • #494688
    evet bencede şota.
  • NIRVANA_4ever • 1 Mart 2006 23:13 • #494726
    KURT COBAIN BABA tabi ki

    ayrıca LAYNE STALEY
    JIM MORRISON
    FREDY MERCURY
    EDDI E VEDDER
    AXL ROSE
    OZZY OSBOURNE
    Bruce Dickson
  • hesil • 2 Mart 2006 00:23 • #494727
    yer yetmedi sanırım:D ben sana bi kaç top A4 kağıt gönderem:D