Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gecmıse damgasını vurmus...vokal kım???

  • mkcervy • 2 Mart 2006 06:12 • #494734
    mercury
    sebastian bach
  • jasuakamikaze • 2 Mart 2006 13:35 • #494742
    Seni fırtınanın atlıları kovalasın insallah!!!
  • etienne • 2 Mart 2006 13:37 • #494744
    kesinlikle mercury
  • deep_purple_d • 2 Mart 2006 16:50 • #494750
    arkadaslar tek kelımeyle jım morrıson(the doors)
  • -TormentoR- • 3 Mart 2006 10:02 • #494775
    JAMES DI O (bu sitede dejenere diye salak kurallar koyanlar yüzünden adamın adını birleşik yazamıyorum!)

    OZZY OSBOURNE
  • MaLKoCH • 3 Mart 2006 19:31 • #494783
    Freddy Mercury
    Bruce Dickenson
    Elvis Presley
    John Lennon
    Cem Karaca
    Hendrix
    Bir de Ajdar Anik
  • ThErİoN • 3 Mart 2006 22:48 • #494789
    Robert Plant
    Ian Gillan
    Jim Morrison

    JANIS JOPLIN (neden hiç bayan yok anlamadım...)

    Ronnie James Dio

    veeeee
    veeeeeeeeee

    SEBASTIAN BACH......
  • Mad_Slayer • 3 Mart 2006 23:50 • #494795
    şöyle diim

    dinlemiş olana frank sinatra inanılmazdır

    elvis presley, freddy mercury tapılasıdır

    Ronnie James Dio inanılmazdır

    Hansi Kirsch benm için geçmiş ve geleceğin vokalidir...
  • mkcervy • 4 Mart 2006 02:15 • #494804
    arkadaslar tek kelımeyle jım morrıson(the doors)

    iki kelime ile "jim morrison" olmalı değilmi...:P pardon :))
  • karayansima • 5 Mart 2006 21:10 • #494897
    bruce dikerson (iron maiden)/hayalimdeki ses
    ozzy ozbourne (black sabbath)
    fredy mercury (queen/bence gelmiş geçmiş en iyi vokal...)
    james hatfield (o essiz albüm ...and justice for all ile basladım müziğe ve açılıstaki blackend sarkısı ve vokali hala kulaklarımda çınlar)
    iyi birde olayın bokunu çıkartayım...
    gökalp ergen (the climb- ya dostlar adamın ses tonunu çok seviyorum... bunu ciddiye almasınızda ki zaten konuyla alakası yok ama yinede koyayım dedim)