Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gecmıse damgasını vurmus...vokal kım???

  • karayansima • 5 Mart 2006 21:10 • #494897
    bruce dikerson (iron maiden)/hayalimdeki ses
    ozzy ozbourne (black sabbath)
    fredy mercury (queen/bence gelmiş geçmiş en iyi vokal...)
    james hatfield (o essiz albüm ...and justice for all ile basladım müziğe ve açılıstaki blackend sarkısı ve vokali hala kulaklarımda çınlar)
    iyi birde olayın bokunu çıkartayım...
    gökalp ergen (the climb- ya dostlar adamın ses tonunu çok seviyorum... bunu ciddiye almasınızda ki zaten konuyla alakası yok ama yinede koyayım dedim)
Bu konunun tüm mesajları