Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce RAPÇİ FUATın dayak olayında boys anılarmı haklı FUATmı??

  • Nexius • 26 Aralık 2005 07:25 • #490844
    ya boyle bir konu açmıştımda kapanmış.

    onlar sanatçı değildir. ikiside haksızdır.

    bir metalcinin canlı yayında kavgasını gördünüzmü ya da başka biirne kötü sözünü gördünüzmü çünkü en aızndan bir okumuşlukları var eğitimleri var ama rapcilik öyleme sokaktan geçen adamı çağır 20 dk çalıştır o da yapar.
  • emilia • 26 Aralık 2005 16:27 • #490854
    bence ikiside haksız.Boys anılar fuat'a dalmadan önce fuat'ın soytarılar dediğini duydum.Tam bir rezillikti açıkçası ama ne derse desin fuat ya da bi başkası kesinlikle dayak yemeyi haketmiyodu.Ne fuat nede bi başkası kesinlikle dayağı haketmez.İnsanlar üstün varlıklardır,dayak ise çoook alçakçadır..!
  • temperamental • 27 Aralık 2005 10:53 • #490883
    ben olayın şurasındayım türk kültürünün yerleşlikliğini savunan adamlara fuat
    -türk kültürü göçebe olmasaydı ne bu dört ü nede orda oturan adam bu halde olmazdı

    alkışladım. ama türk kültürününün göçebe olmadığını savunurum
  • ibanetze • 27 Aralık 2005 11:32 • #490884
    olur aile içinde böyle şeyler...
  • chariot • 2 Ocak 2006 12:59 • #491018
    boys aYılar
  • NAZİ • 2 Ocak 2006 21:11 • #491024
    ........
  • girlmetalgirl • 7 Ocak 2006 23:32 • #491347
    bişi derdim ama
    işimiz gücümüz yok böyle bi konuyumu tartışacaz ya
  • HayalPerest • 7 Ocak 2006 23:59 • #491349
    şimdi böyle bi konuya cevap yazmak hayatımın 20 saniyesine mal olacak boş yere ama rica edicem biri söylesin boys anılar ne demek ya valla ağlıcam şimdi. doğu kültürü ile batı kültürü arasında sıkışıp kalmayı bu kadar güzel ifade edebilecek bi saçmalık olamazdı heralde.
  • the_TW_named • 8 Ocak 2006 01:12 • #491361
    fuatta bi tek şeyi bilirim ne zaman o abuk şarkılarından birini duysam nedense aynı cümleyi duyuyorum bu adam hiç yaratıcı değil

    "batı berlin ger geldi" ne demek lan bu ahuahuahauhauhauhauhauahu




    --------tweeder--------
  • angelangel • 10 Ocak 2006 20:09 • #491618
    bence fuat ın o gruba benzer toplulua laf atması bile yanlışlık sus kardeşim yaa yazık zaten uçmuşlar bi de sen vurma.