Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Lütfen Korsana Karşı Duyarlı Olalım Yoksa Dinleyecek Albüm Kalmıycak...

  • kurt_cobainn • 26 Aralık 2005 00:48 • #490837
    Korsana hayır diyoruz hepimiz internetten mp3 indiriyoruz. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu..Orj. albümleri biraz daha ucuz satsınlar korsan almayalım. Sadece albüm değil vcd dvd içinde geçerli bu..
  • feyzasal • 27 Aralık 2005 15:22 • #490894
    asıl problem korsan mafyası bence.yoksa mp3 sanatçıların tanıtımları için çok yararlı ve çoğunun da dosya paylaşımına ya da aldığımız bi cd yi kopyalayıp arkadaşımıza vermemize kızdığını sanmıyorum.bunu ticarete dökmek sinir bozucu.
  • Sellam • 27 Aralık 2005 17:18 • #490905
    evet bende bundan sonra vivid alacam istemiyorum artık poşetli amatör cd'lerden!!!!
  • TurkishMetal • 27 Aralık 2005 18:39 • #490914
    korsana karşı olmak bi nebze doğru ama mp3 indirme olayı bence gayet doğal ve zararsız.bi adamın nedir ne değildir neden bahseder bunları bilmedikten sonra niye sevmiyeceğim bi albüme para veriyim.indiririm mp3lerini seversem gider saygımdan ötürü albümüne para veririm.2 dvd lik senfonik konserine metallica yı ne kadar sevsemde 57 milyon vermem istesemde veremem.adam çıkmış televizyonda yırtınıyo albümüm şu kadar satması gerekirken şu kadar sattı diye.para için çalışanlarla işim olmaz zaten.parasızda olmaz tabi.