Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Lütfen Korsana Karşı Duyarlı Olalım Yoksa Dinleyecek Albüm Kalmıycak...

  • iandyou17 • 24 Aralık 2005 03:17 • #490758
    Arkadaşlar söylemek istediğimiz şey çok kısa. Bu sitede toplananların çoğu müzisyen ve hayallerimiz var. Bunların önüne çıkan en büyük engel korsan yayın. Bunu engellemek bizim elimizde. Lütfen duyarlı olalım. Bilgi alışverişi için; [email protected] Teşekkürler! Hep beraber bu rezaleti sonlandıralım...
  • Khalsa • 24 Aralık 2005 05:03 • #490762
    Korsana Hayir, Dosya Paylaşımını Arttıralım...
    Korsan Cd Ne Gerek Var , İşe Yarar Bişi Olmadikça...
    Korsan Cd Hayir , Flash Disklere Evet.
    Dün Dünün Hesabını Para İle,Gün Günün Hesabını Ucuz Cd İle Yaparmış.

    Orginal Cd Fiyatlarını 3 - 4 Ytl'ye İndirsinler.
    Neden Korsan Cd Yapalım veya Alalım :) Ama 10 Ytl Hatta Müzikide Gectim
    130 $ + Kdv İşletim Systemi ,
    549 $ + Kdv Tasarim Programı,
    70 $ + Kdv Anti-Virüs Programı
    Vermek Yerine; 2 Ytllik Korsan Cd Çok Daha Avantajlı.Korsan Cd'ye Savaş Acmanız Engellemniz.
    4000 $ bi pc(personal computer, kişisel bilgisayar)'niz 1000 $ ada bi mp3player(program olarak) niz olur.ve müzik dinler ekrana bakarsiniz ;) El Oğlu Neler Yapmış Yapıyormuş Dersiniz.veya Zengin İnsanlarin Lux'u Olur Cikar.neyse hadi koaly gelsin
  • rocker_ben • 24 Aralık 2005 12:29 • #490775
    evt herkesin müzikle ilgili bi hayakli var tabi benimde korsan en büyük engel kendimiz için bişey yapamasak bile bence sevdiğimiz sanatçılar için bişey yapmalıyız ve korsana hayır demeliyiz ben bu konuda sonuna kadar arkandayım.......
  • ibanetze • 24 Aralık 2005 13:23 • #490780
    valla"benim paramı verin,hırsızlar paramı çaldılar"falan gibi konuşup da alçalmak,bi müzisyene yakışan bi şi değil bence...

    sen müziğini yap,iyi bi şey çıkarsa ortaya,insanlar ulaşsın buna,zaten konserlerden kazandığın para bi ömür yeter iyi bi şey yaparsan,ha kötü bi şey yaptıysan,zaten kimse korsanına tenezzül etmez :)
  • dexter_holland • 24 Aralık 2005 22:36 • #490806
    Korsana karşı değilim, müzisyenlerin albüm satışlarından sadece %2 aldığını öğrendiğimden beri.
  • düşyılmaz • 24 Aralık 2005 23:38 • #490807
    Korsana karşı değilim, müzisyenlerin albüm satışlarından sadece %2 aldığını öğrendiğimden beri

    allah allah !

    müzisyen yeteri kadar alamıyor, o zaman hiç almasın demek seninkisi !
  • Qurazma_1 • 24 Aralık 2005 23:39 • #490808
    arkadaşım korsana hayır dşyosunda sonra biz para kazanamayacağız onlar her türlü çıkarıryor parasını merak etme sen
  • düşyılmaz • 25 Aralık 2005 00:30 • #490809
    herkesin derdi başka tabi
  • dexter_holland • 25 Aralık 2005 13:54 • #490821
    Eheh... öyle demek istemedim. Yani adamların umrunda değil aslında albümün satıp satmaması. Onlar paralarını konserlerden falan kazanıyorlar. Plak şirketleriyle de aramda öyle duygusal bir bağ falan olmadığına göre onlara para kazandırmak istemiyorum.
    Tabii bu durum Amerika için geçerli. yerli grupların, sanatçıların orijinal albümlerinin alınması gerekir (öyle %2 olayı yok burada). Paranız yoksa dinlemeyin. Tamam, biraz acımasızca oldu ama siz Nişantaşında dolaşırken "Yaa paramız yok, niye D&G giyemiyoruz? Ben de istiyorum" falan demiyorsunuz herhalde de mi?
  • temperamental • 25 Aralık 2005 22:51 • #490828
    sen gel konserini ver ben konser biletini alıyım albümden kazandığından daha çok kazanırsın benden