valla"benim paramı verin,hırsızlar paramı çaldılar"falan gibi konuşup da alçalmak,bi müzisyene yakışan bi şi değil bence...
sen müziğini yap,iyi bi şey çıkarsa ortaya,insanlar ulaşsın buna,zaten konserlerden kazandığın para bi ömür yeter iyi bi şey yaparsan,ha kötü bi şey yaptıysan,zaten kimse korsanına tenezzül etmez :)