Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Lütfen Korsana Karşı Duyarlı Olalım Yoksa Dinleyecek Albüm Kalmıycak...

  • ibanetze • 24 Aralık 2005 13:23 • #490780
    valla"benim paramı verin,hırsızlar paramı çaldılar"falan gibi konuşup da alçalmak,bi müzisyene yakışan bi şi değil bence...

    sen müziğini yap,iyi bi şey çıkarsa ortaya,insanlar ulaşsın buna,zaten konserlerden kazandığın para bi ömür yeter iyi bi şey yaparsan,ha kötü bi şey yaptıysan,zaten kimse korsanına tenezzül etmez :)
Bu konunun tüm mesajları