Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Lütfen Korsana Karşı Duyarlı Olalım Yoksa Dinleyecek Albüm Kalmıycak...

  • dexter_holland • 25 Aralık 2005 13:54 • #490821
    Eheh... öyle demek istemedim. Yani adamların umrunda değil aslında albümün satıp satmaması. Onlar paralarını konserlerden falan kazanıyorlar. Plak şirketleriyle de aramda öyle duygusal bir bağ falan olmadığına göre onlara para kazandırmak istemiyorum.
    Tabii bu durum Amerika için geçerli. yerli grupların, sanatçıların orijinal albümlerinin alınması gerekir (öyle %2 olayı yok burada). Paranız yoksa dinlemeyin. Tamam, biraz acımasızca oldu ama siz Nişantaşında dolaşırken "Yaa paramız yok, niye D&G giyemiyoruz? Ben de istiyorum" falan demiyorsunuz herhalde de mi?
Bu konunun tüm mesajları