-
aslında punks not died diyorum hatta punk rock is not a crime yazan t-shirt giyiyorum ama gercekten su anda punk olarak adlandırılan gruplar yeni yetme alternatif pop muzikleri...
-
Ne varsa eski punk gruplarında var. Ramones ve Sex Pistols gibi içten ve sürükleyici yapamıyor yeni nesil bu işi sadece adım punk olsun diye yapıyorlar bence.
-
Dünya için bilemeyeceğim ama bence Türkiye'de punk müzik bazında gayet güzel şeyler yapılıyor. Piyasada olmasalarda yeraltı olarak distrolarda punk düşüncesiyle örtüşen demolar bulmak mümkün..
-
güzel müzik. yeride çok var. ben özellikle ingiliz punkı severim.
-
şu anda postpunk adı altında kolejli gençlerin popüler olup daha çok karı kız götürme amacıyla yaptıkları müzik tarzı..oysaki 70lerde ramones,sex pistols,clash gibi grupların amacı ilgileri kendilerinde toplayarak dünyadan daha farklı düşündüklerini birnevi başkaldırışa önayak olduklarını göstermek için yapılan isyankar müzik tarzıydı.şimdiye bakıldığında punk belki var olabilir ama felsefesini tamame kaybetmiştir bence..
-
ya arkadaşlar ben punktan nefret ediyorum..dinlerken çok sıkılıyorum
-
Punk felsefesi diye bişey hiç bi zaman tam anlamıyla oluşmamıştır.Dinleyenler öyle bişey olduğuna kendilerini inandırmıştır daha çok.Sex Pistols dediğimiz grubun hayattaki elemanları şu an şatolarda yaşamaktadır.Clash vokalisti strummer ise o dönem politik olmak iş yapardı, biz de politik olduk demiştir.Ama Johny ramone nin 50 dolarlık gitarını ömrü boyunca kullanması olduğunu var saydığımız felsefenin kısa bir özetidir bence.
-
meraba ben punkım.
-
Punkerım itirazı oln gelsin yazsın punk seviyorum poptanda nefret ediyorum ayrıca punk müzüğe günümüz pop müziği diyenler bence bi kulak doktoruna gitsinler ne isterseniniz hangi tür isterseniz onu dinleyin ama böyle bilmediğiniz şeyler hakkında ileri geri konuşmayın çünkü geçekten aptala benziyosununuz