Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Punk müzik hakkında ne düsünüosnz? dünyadaki yeri nası bu müzik türünün..

  • uguryollu • 15 Ocak 2006 01:25 • #492183
    aslında punks not died diyorum hatta punk rock is not a crime yazan t-shirt giyiyorum ama gercekten su anda punk olarak adlandırılan gruplar yeni yetme alternatif pop muzikleri...
  • SoPoR_AeTeRNuS • 15 Ocak 2006 14:05 • #492209
    Ne varsa eski punk gruplarında var. Ramones ve Sex Pistols gibi içten ve sürükleyici yapamıyor yeni nesil bu işi sadece adım punk olsun diye yapıyorlar bence.
  • EdiP • 15 Ocak 2006 19:41 • #492234
    Dünya için bilemeyeceğim ama bence Türkiye'de punk müzik bazında gayet güzel şeyler yapılıyor. Piyasada olmasalarda yeraltı olarak distrolarda punk düşüncesiyle örtüşen demolar bulmak mümkün..
  • Be-Ce • 15 Ocak 2006 22:38 • #492238
    güzel müzik. yeride çok var. ben özellikle ingiliz punkı severim.
  • XXLennoNXX • 16 Ocak 2006 01:29 • #492259
    şu anda postpunk adı altında kolejli gençlerin popüler olup daha çok karı kız götürme amacıyla yaptıkları müzik tarzı..oysaki 70lerde ramones,sex pistols,clash gibi grupların amacı ilgileri kendilerinde toplayarak dünyadan daha farklı düşündüklerini birnevi başkaldırışa önayak olduklarını göstermek için yapılan isyankar müzik tarzıydı.şimdiye bakıldığında punk belki var olabilir ama felsefesini tamame kaybetmiştir bence..
  • take a breath • 24 Şubat 2006 15:00 • #494476
    ya arkadaşlar ben punktan nefret ediyorum..dinlerken çok sıkılıyorum
  • grungeforever • 24 Şubat 2006 15:06 • #494478
    Punk felsefesi diye bişey hiç bi zaman tam anlamıyla oluşmamıştır.Dinleyenler öyle bişey olduğuna kendilerini inandırmıştır daha çok.Sex Pistols dediğimiz grubun hayattaki elemanları şu an şatolarda yaşamaktadır.Clash vokalisti strummer ise o dönem politik olmak iş yapardı, biz de politik olduk demiştir.Ama Johny ramone nin 50 dolarlık gitarını ömrü boyunca kullanması olduğunu var saydığımız felsefenin kısa bir özetidir bence.
  • ailtonvegol • 24 Şubat 2006 15:59 • #494482
    meraba ben punkım.
  • the onspring • 24 Şubat 2006 18:08 • #494487
    Punkerım itirazı oln gelsin yazsın punk seviyorum poptanda nefret ediyorum ayrıca punk müzüğe günümüz pop müziği diyenler bence bi kulak doktoruna gitsinler ne isterseniniz hangi tür isterseniz onu dinleyin ama böyle bilmediğiniz şeyler hakkında ileri geri konuşmayın çünkü geçekten aptala benziyosununuz