şu anda postpunk adı altında kolejli gençlerin popüler olup daha çok karı kız götürme amacıyla yaptıkları müzik tarzı..oysaki 70lerde ramones,sex pistols,clash gibi grupların amacı ilgileri kendilerinde toplayarak dünyadan daha farklı düşündüklerini birnevi başkaldırışa önayak olduklarını göstermek için yapılan isyankar müzik tarzıydı.şimdiye bakıldığında punk belki var olabilir ama felsefesini tamame kaybetmiştir bence..