Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock/Trash/Hard Rock/Death/Gothic vs. geçmişiniz hangi grupla başladı?

  • trashtalker • 21 Ocak 2006 21:21 • #492542
    Tüm tartışmalara,çirkefliklere,b*k atmalara son! Bu sorunun cevabını düşündüğünüzde yaptıgınız asağılamaların ne kadar yersiz oldugunu farkedeceksiniz...
  • hendrix_18 • 21 Ocak 2006 21:35 • #492543
    yuru be...sonuna kadar arkandayım kardesım....vallaben metallıca neyapıyosa...onunla basladım...cogu kısıde oyle...kım ustune alınırsa:)))
  • mechanix • 21 Ocak 2006 21:38 • #492544
    başlaması neyi değiştirir.metalikayı ima ettiğini anladıkta bu aslında metalika nın büyüklüğünden çok artık onun ne kadar poplaşmaya başladığının göstergesi(poplaşmak ne demekse:)sokakta bakıyorum dance hits mp3 lerinde bile metalika nın unforgiven 2 mama said nothing else matters şarkıları var.bu nedir yaaa!onun için metalikayla başlamışsın başlamamışsın fark yapmaz bence!tartışmaların ne kadar yerli olduğunuda fark ettik ayrıca black albumden sonra.ok bilocan?
  • paradigm_shift • 21 Ocak 2006 21:47 • #492545
    evet evet..sen mesih olmalısın..bizi içine düştüğümüz karanlıktan kurtaracak,kaybetiğimiz köklerimizi(metallica) bulmaya yardımcı olacak sensin.. iyi ki geldin,son ikibin yıldır seni bekliyordu bu zavallı insanlar,zerk et bize köklerimizi..haydi..
  • hendrix_18 • 21 Ocak 2006 21:54 • #492546
    allah belanı versın salak...........
  • paradigm_shift • 21 Ocak 2006 21:57 • #492547
    cümlemizin...
  • mechanix • 21 Ocak 2006 22:15 • #492548
    tamam en akıllı sensin birde o paradigm_shift
  • hendrix_18 • 21 Ocak 2006 22:17 • #492549
    rasım susbı sus konusmazken senı 1 seyden anlıyon zannedıyodum...
  • mechanix • 21 Ocak 2006 22:20 • #492553
    bi şeyden zaten anlıyorum.
  • hendrix_18 • 21 Ocak 2006 22:21 • #492554
    gurultudenmı:)))