-
bak nası biliyon.cin cin.valla hemen anlar hiç bişey kaçmaz.
-
alla sukur muzıkle onu ayırt edebılıyorum be..bıraz kulak varda..
-
paradigm shift sen hiç aç karnına ya**ak yedin mi?
-
benim ki gotikle başladı canlar. kendim de çok gotiğimdir ben. hiç gülmem,yavaş yürürüm falan haliyle gotik dinliyoruz..favori gotik grubum ise ivenısınstır..burdan herkese selamlar..
-
Evet ben, ölümüne Metallica düşmenı olan bir şahıs olarak bundan uzuuuuuuun yıllar önce Metallica'yla başladım, ama yinede ısrarla bu gruba b*k atacağım dediğin şey neyi değiştirirki, ben ve birkaç kişi, hatta bütün metalciler diyelim Metallica'yla başlamış olsun, eee? Metallica iyi bir grup mu oldu?Aksine böyle bakarsan, daha yeni metalci olan kulağı gelişmemiş insalara hitap ettiğinden Metallica'nın açısından daha bile kötü.
-
İlla tikilik yapcanız ya böyle bir cool havaları filan tamam çok kötü bir grup cok b*ktan lars-kirk gaymiş,kirk satriani'nin en kötü ögrencisiymiş,artık nu-metale dönmüşler,piyasa olmuşlar,jamesin sesi detone imiş vs. bir sürü batılınızla sizi başbaşa bırakıyorum.Biliyoruz ki başarı kıskanılıyor ve birilerini yüceltmek için birilerini batırmak gerekiyor ve bu politika alabildigince devam ediyor.Yani her halinizle gösterdiniz bunu.Şunu da söyleyeyim ben anti-slayercı falan da değilim yaptıkları iş güzel takdir ederim.Bu konuyu da herhangi bir gruba saygısızlık için açmadım.Ancak özenti olanlar hemen atladı ve kendilerini de belli ettiler.Soruda bir kasıt var mı?Bence yok.Baba gibi cevap verenler veriyor.Siz niye atladınız anlamadım.Neyse cevap bekleyen mechanix-necrophilliac tatmin etti umarım...
-
İlla tikilik yapcanız ya böyle bir cool havaları filan tamam çok kötü bir grup cok b*ktan lars-kirk gaymiş,kirk satriani'nin en kötü ögrencisiymiş,artık nu-metale dönmüşler,piyasa olmuşlar,jamesin sesi detone imiş vs. bir sürü batılınızla sizi başbaşa bırakıyorum.Biliyoruz ki başarı kıskanılıyor ve birilerini yüceltmek için birilerini batırmak gerekiyor ve bu politika alabildigince devam ediyor.Yani her halinizle gösterdiniz bunu.Şunu da söyleyeyim ben anti-slayercı falan da değilim yaptıkları iş güzel takdir ederim.Bu konuyu da herhangi bir gruba saygısızlık için açmadım.Ancak özenti olanlar hemen atladı ve kendilerini de belli ettiler.Soruda bir kasıt var mı?Bence yok.Baba gibi cevap verenler veriyor.Siz niye atladınız anlamadım.Neyse cevap bekleyen mechanix-necrophilliac tatmin etti umarım...
-
Bırak allını seversen kıskancak olsam onlarımı kıskanırım, o söylediklerini de hiçbir yerde Metallica'ya suçlama olarak söylemedim, hiçbir yerde bunları kullanmadım.Metallica benim için hep kötüydü, ben senden cevap beklemedim çünkü açık açık sözlerimi çarpıttın..
-
Tamam tamam anlıyorum ben derdini.
-
kendini komik sanan bir şaklaban daha.Dostlar fındık fıstık getirin de atalım şu therionn un önüne bidakine ok?