Evet ben, ölümüne Metallica düşmenı olan bir şahıs olarak bundan uzuuuuuuun yıllar önce Metallica'yla başladım, ama yinede ısrarla bu gruba b*k atacağım dediğin şey neyi değiştirirki, ben ve birkaç kişi, hatta bütün metalciler diyelim Metallica'yla başlamış olsun, eee? Metallica iyi bir grup mu oldu?Aksine böyle bakarsan, daha yeni metalci olan kulağı gelişmemiş insalara hitap ettiğinden Metallica'nın açısından daha bile kötü.