İlla tikilik yapcanız ya böyle bir cool havaları filan tamam çok kötü bir grup cok b*ktan lars-kirk gaymiş,kirk satriani'nin en kötü ögrencisiymiş,artık nu-metale dönmüşler,piyasa olmuşlar,jamesin sesi detone imiş vs. bir sürü batılınızla sizi başbaşa bırakıyorum.Biliyoruz ki başarı kıskanılıyor ve birilerini yüceltmek için birilerini batırmak gerekiyor ve bu politika alabildigince devam ediyor.Yani her halinizle gösterdiniz bunu.Şunu da söyleyeyim ben anti-slayercı falan da değilim yaptıkları iş güzel takdir ederim.Bu konuyu da herhangi bir gruba saygısızlık için açmadım.Ancak özenti olanlar hemen atladı ve kendilerini de belli ettiler.Soruda bir kasıt var mı?Bence yok.Baba gibi cevap verenler veriyor.Siz niye atladınız anlamadım.Neyse cevap bekleyen mechanix-necrophilliac tatmin etti umarım...