Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

placebo^nun yeni albümü

  • mlokosiewiczi • 14 Şubat 2006 18:40 • #493984
    Song to say good bye adamı öldürür. Post blue arak da olsa çok eğlenceli çok güzel.
  • radyokafa • 20 Şubat 2006 23:30 • #494281
    hah işte benim takıldığım ve placebo'dan soğuduğum nokta budur!
    neden neeeedeeeenn??
  • enigmaticc • 21 Şubat 2006 14:58 • #494313
    yıllarını verdiler müziğe şimdi kalkıp oturduğun yerden neden artık eskisi gibi değiller diyosun..kolay değil müzik yapmak ..olsun okadar placebo ya canım feda:)
  • enigmaticc • 21 Şubat 2006 15:00 • #494315
    evet bende bayıldım..song to say goodbye a :)))
  • ghostintheshel • 21 Şubat 2006 23:02 • #494345
    mükkemmel şarkılar var özellikle space monkey -brian 2.something rotten demişti bu parça için- çok iyi sonra song to say goodbye ve in cold light of morning çok iyi ayrıca albüm insanı bunalıma sürüklüyor yani kendim için söylersem zaten öss yüzünden depresyondayım kız arkadaşım terk etti iyi dibe çöktüm yetmiyomuş gibi placebo yeni albüm yaptı...tamam gidip pencereden atlıyorum
  • Psycho Chicken • 25 Şubat 2006 18:22 • #494554
    tamam sorgulamıyorum tamam placebo diyip bağrıma böğrüme bascam bundan sonra tamam :D
  • stark mad • 28 Şubat 2006 18:42 • #494659
    çok istiyorum dinlemeyi.. indirmeyin öyle internetten filan aaa
    emeğe saygı please:p
  • Psycho Chicken • 28 Şubat 2006 20:50 • #494669
    meraktan indirdik zaten bi tane de orjinalini alıcaz merak etme sen :P
  • Psycho Chicken • 28 Şubat 2006 20:50 • #494670
    meraktan indirdik zaten bi tane de orjinalini alıcaz merak etme sen :P
  • ailtonvegol • 1 Mart 2006 02:59 • #494684
    video çok güzel olmuş