mükkemmel şarkılar var özellikle space monkey -brian 2.something rotten demişti bu parça için- çok iyi sonra song to say goodbye ve in cold light of morning çok iyi ayrıca albüm insanı bunalıma sürüklüyor yani kendim için söylersem zaten öss yüzünden depresyondayım kız arkadaşım terk etti iyi dibe çöktüm yetmiyomuş gibi placebo yeni albüm yaptı...tamam gidip pencereden atlıyorum