Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

placebo^nun yeni albümü

  • ghostintheshel • 21 Şubat 2006 23:02 • #494345
    mükkemmel şarkılar var özellikle space monkey -brian 2.something rotten demişti bu parça için- çok iyi sonra song to say goodbye ve in cold light of morning çok iyi ayrıca albüm insanı bunalıma sürüklüyor yani kendim için söylersem zaten öss yüzünden depresyondayım kız arkadaşım terk etti iyi dibe çöktüm yetmiyomuş gibi placebo yeni albüm yaptı...tamam gidip pencereden atlıyorum
Bu konunun tüm mesajları