Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

no more fuckin' mitalika topics!

  • mechanix • 24 Ocak 2006 21:52 • #492842
    ...................... come on man we re all know that mitalika is dead!
  • Vengeance • 24 Ocak 2006 22:25 • #492844
    salak salak başlıklar açacağına türkçe öğren. bu ne rezillik ya!
  • hendrix_18 • 24 Ocak 2006 22:29 • #492847
    ne ölüsu be...ufff ...sıktın ama...ölduyse alma sende albumu olsun bıtsın...en buyuk onlar VARMI?
  • enough • 24 Ocak 2006 23:54 • #492851
    mitalika isn't dead!!!!!!!!!!!!!!!!=)))))
  • Holy_Bastard • 24 Ocak 2006 23:56 • #492852
    Türkçe yaz ingilizce bilmiyorsun belli WE'RE ALL KNOW denmez ona!!!Birde Metallica'yı kötülemek için forumlara 1000 yazı yazana plaket veriyorlarmış...

    FREE SPEECH FOR THE DUMB!!! (Serbest çağrışım yaptı birden nedense...Neden acaba?)
  • kutay__ • 25 Ocak 2006 00:44 • #492853
    no more fuckin' mitalika topics! yaav yaaav yiterika artık

    .
  • ga ga • 25 Ocak 2006 00:48 • #492854
    no more fuckin' mitalika topics! yaav yaaav yiterika artık

    bu ne be! yolunumu şaşırdın TURİSTMİSİİİİİN
  • berry88 • 25 Ocak 2006 00:49 • #492855
    yahu yuh artık
    metallica da konuşulmayacaksa ne konuşulcak bu sitede anlamıyorum ki..
    petek dinçöz,nihat doğan falan mı?

    kurban başlığı açmayın,mor ve ötesi demeyin,şebnem ferah sıktı artık....e ne konuşulsun burda...
    amacı ne bu sitenin?...
  • grungeforever • 25 Ocak 2006 01:03 • #492857
    We are all know yazabilecek kadar ingilizce bilmiyorum.Bi de Türkçesini yaz bakalım belki ingilizcenden iyidir.
  • ThErİoN • 25 Ocak 2006 02:56 • #492861
    Müzik sadece metallica, kurban, mor ve ötesi ve şebnem ferah mı demek?
    Bu kadar dar bi açıdan mı bakıyorsun müziğe?