Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangisi müzikte farklılık yaratır? yetenek mi? sıkı sıkıya çalışmak mı ?

  • dexter_holland • 25 Şubat 2006 21:20 • #494559
    Pekala. Eğer enstürmana hakim olmaksa amaç, konserler vermek değil öğretmekse, hatasız çalmaksa parçaları çalışma. Yok beste ya da yorum yapmaksa yetenek ve en önemlisi duygu gerekiyor. Mesela Teoman (ve lütfen, teoman iyi değil tarzında saçma sapan yorumlar gelmesin, ben de hayranı değilim adamın ama adam binlerce insana sesleniyor, sanki çok şey biliyormuşçasına inkar etmeniz sadece komik ve acınası gözükür. Lütfen) kendisi de kabul ediyor pek iyi çalamadığını ama güzel (gibi) besteler yapabiliyor. Teoman'ı örnek vermemin nedeni kendi ülkemizden falan olması. Yoksa öyle bir Temoan takıntısı yok, aklıma başka biri de gelmadi hem. Kısacası demek istediğim şu; yetenek=enstürman çalma becerisi değil. Yoksa çok çalışan herkes piyanist, virtiöz falan olurdu. Kaldı ki en yetenekliler bile günde en az 8-9 saat çalışıyor.