Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

türkiyede ilk kez gerçekten punkrock yapan bi grup çıkıyo.

  • blackrainbow • 11 Şubat 2006 03:23 • #493765
    arkadaşlar 15 mayısta ''ailenizin punkçısı'' adıyla bi grup bi albüm çıkarıyo.albüm yarısı türkçe yarısı yabancı parçalardan oluşçakmış.ben bi şarkılarını dinledim.türkiyede ilk kez bu kadar güzel ingilizce şarkı söyleyen bi grup gördüm.dikkatle takip edin derim.
  • unique85 • 11 Şubat 2006 12:57 • #493783
    Sen nerden dinledin Müziği de bizim dinleme şansımız varsa sevinirim :D
  • EdiP • 11 Şubat 2006 13:19 • #493784
    Türkiye'de GERÇEKTEN punk yapan zaten 10larca grup var.. Ama hepsi yeraltı kalmayı tercih ediyor. Çünkü bu işi para kazanmak için yapmıyorlar..

    .edip.
  • blackrainbow • 14 Şubat 2006 22:16 • #493995
    ya yollamyı isterdim ama gup üyeleri benim en iyi arkadaşalrım ve bu şarkıları bi sır gibi saklıyolar.o yüzden üzgünüm.bana bile,bütün ısrarlarıma rağmen bi tane şarkı dinlettiler.gerçekten çok üzgünüm
  • pUnKeR • 15 Şubat 2006 13:52 • #494013
    adam gibi bi grup olsaydı bilirdik.. albüm mü, demo mu? self albüm mü yoksa?
  • blackrainbow • 21 Şubat 2006 03:47 • #494303
    e görürsün çıktığında nası bi grup olduğunu.albüm albüm.demo olsa niye demo veya self olsa niye onları yazmiyim de albüm yaziyim.gerçi sen hemen önyargıyla yaklaşmışsın çıkınca da beğenmez sizin gibiler.ben eminim