arkadaşlar 15 mayısta ''ailenizin punkçısı'' adıyla bi grup bi albüm çıkarıyo.albüm yarısı türkçe yarısı yabancı parçalardan oluşçakmış.ben bi şarkılarını dinledim.türkiyede ilk kez bu kadar güzel ingilizce şarkı söyleyen bi grup gördüm.dikkatle takip edin derim.
ya yollamyı isterdim ama gup üyeleri benim en iyi arkadaşalrım ve bu şarkıları bi sır gibi saklıyolar.o yüzden üzgünüm.bana bile,bütün ısrarlarıma rağmen bi tane şarkı dinlettiler.gerçekten çok üzgünüm
e görürsün çıktığında nası bi grup olduğunu.albüm albüm.demo olsa niye demo veya self olsa niye onları yazmiyim de albüm yaziyim.gerçi sen hemen önyargıyla yaklaşmışsın çıkınca da beğenmez sizin gibiler.ben eminim