arkadaşlar 15 mayısta ''ailenizin punkçısı'' adıyla bi grup bi albüm çıkarıyo.albüm yarısı türkçe yarısı yabancı parçalardan oluşçakmış.ben bi şarkılarını dinledim.türkiyede ilk kez bu kadar güzel ingilizce şarkı söyleyen bi grup gördüm.dikkatle takip edin derim.