Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11 şubat şebnem ferah konseri...gelenler ne düşünüyosunuz?

  • morphinebaby • 12 Şubat 2006 12:52 • #493895
    bostancı gösteri merkezinin ev sahipliği yaptığı en güzel konserlerden biriydi...2 buçuk saat boyunca bütün şarkılarına tüm içtenliğimiz ve tüm sesimizle eşlik ettik,sesimizden olduk,pişman değiliz,yine olsa yine yaparız=)şebnem ferah!sesi,şarkıları,güzel yüzü herşeyiyle muhteşem insan...
  • hesil • 12 Şubat 2006 13:30 • #493897
    gazeteden alınmış bi makale sandım:D
  • morphinebaby • 12 Şubat 2006 19:01 • #493910
    tamamen bana ait=)
  • hesil • 12 Şubat 2006 20:06 • #493913
    wayyyy ne kadarda mütevazisin sen öyle:D
  • morphinebaby • 12 Şubat 2006 20:21 • #493916
    hehe=)ne güzel yazmışım işte niye mütevazı oliyim?=)
  • hesil • 12 Şubat 2006 20:47 • #493919
    kal geldi....