bostancı gösteri merkezinin ev sahipliği yaptığı en güzel konserlerden biriydi...2 buçuk saat boyunca bütün şarkılarına tüm içtenliğimiz ve tüm sesimizle eşlik ettik,sesimizden olduk,pişman değiliz,yine olsa yine yaparız=)şebnem ferah!sesi,şarkıları,güzel yüzü herşeyiyle muhteşem insan...