Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11 şubat şebnem ferah konseri...gelenler ne düşünüyosunuz?

  • morphinebaby • 12 Şubat 2006 12:52 • #493895
    bostancı gösteri merkezinin ev sahipliği yaptığı en güzel konserlerden biriydi...2 buçuk saat boyunca bütün şarkılarına tüm içtenliğimiz ve tüm sesimizle eşlik ettik,sesimizden olduk,pişman değiliz,yine olsa yine yaparız=)şebnem ferah!sesi,şarkıları,güzel yüzü herşeyiyle muhteşem insan...
Bu konunun tüm mesajları