Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

15 Mart 2006 Orjinal albüm alma günleriii!!!!!!!!

  • letmefree • 13 Şubat 2006 09:50 • #493949
    TÜRKİYE'DE MÜZİĞİN GELİŞMESİ İÇİN,
    ÇEŞİTLİLİĞİN ARTMASI İÇİN
    İNSANLARIN KENDİ İSTEDİĞİ MÜZİĞİ YAPABİLMELERİ İÇİN.......KORSANA HAYIR!!!!
    15 MART 2006 ORİJİNAL ALBÜM ALMA GÜNÜ...SADECE 1 TANE ORİJİNAL ALBÜM ALARAK BU KAMPANYAYA DESTEK OLABİLİRSİN!!

    ANTİ-KORSAN.......
  • nazmiyyeaah • 13 Şubat 2006 10:57 • #493950
    AYAKTA ALKISLIYORUM!!! KATILIYORUM!!!
    yahu bari gelecek jenerasyon icin bir tane gercek bir albumunuz olsun elinizde.
    hepsi hasir husur jelatin icinde uyduruk ve kisa omurlu cd lere kayitli olarak sevdiginiz insanlarin cd sini aliyorsunuz surekli. bari muzik adina insanca bisey yapin ve bir tane orijinal cd kaset vs alin.
    pahali demeyin (sigara icenler icin soyluyorum) o sacmaliga para verirken pahali diye aglamiyorsunuz ama sevdiginizi iddia ettiginiz muzisyenler icin parayi bahane edip hicbirsey yapmiyorsunuz.

    EVET SIMDI OTURABILIRIM (sinirim gecti)
    :))
  • nazmiyyeaah • 13 Şubat 2006 11:24 • #493953
    orijinal.
  • TurkishMetal • 13 Şubat 2006 12:07 • #493954
    birkaç gün önce teomanın albümüne para verdim erken davranmışım sanırım
  • hesil • 13 Şubat 2006 12:34 • #493955
    hı hı
  • letmefree • 13 Şubat 2006 15:33 • #493960
    .

    ehehe=))) acele etmiş sayılmazsın tırkish metal...
    bunun anlamı 15 Marta kadaralınan orjinal albümler toplanacak...
    lütfen bizimle aldığın albümün adını paylaŞ=)

    amaç 1000 orjinal albüme ulaşmakama hepimiz birer tane alsak ooookim tutar bizi=))))))))
  • letmefree • 14 Şubat 2006 15:22 • #493977
    ya neden öyle olsun =))) iyiki almışsın kesen sağlık... ohhh... =)
  • nefretimsin • 14 Şubat 2006 21:54 • #493992
    sinirlimiydin ki:))
  • nefretimsin • 14 Şubat 2006 21:55 • #493993
    15 mart'a daha çok var:)) hem o gün benim harçlığımı aldığım gün.. bakarıs artık:PpP
  • letmefree • 15 Şubat 2006 06:32 • #494001
    ehehe o zamana kadar alırsan yaz oılur mu=)) amaç 100e ulaşabilmek şu an 646 dayız=)))))))))