Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

15 Mart 2006 Orjinal albüm alma günleriii!!!!!!!!

  • hesil • 15 Şubat 2006 09:52 • #494005
    way be bu yüce amacı protestomu etsem bi kaç şarkı indirerek:P
  • nazmiyyeaah • 15 Şubat 2006 11:06 • #494006
    olm önce korsanını alsaydınya. beğenirsen git orijinalini al :Pp
    (git dar geldi de, başka beden cd al)

    kabul.. iğrenç:S
  • letmefree • 15 Şubat 2006 12:14 • #494008
    hehehe yapmazsın sen iyibir insansın demi hessiiiilll=)))

    yapma=)
  • letmefree • 15 Şubat 2006 12:16 • #494009
    hesil görmicem bak gelirsem fena olur ehehehe=))))

    korsana HAYIIIRR
  • letmefree • 16 Şubat 2006 17:46 • #494063
    aaa neden kimseilgilenmiyor yaaa????
  • TurkishMetal • 17 Şubat 2006 12:08 • #494091
    önce düşündüm korsan mı alıyım diye bir kayserili olarak kendime yakıştıramadım risk aldım korsan + harbi=14,5 lira risk aldım daha ucuza geldi.nazmaya ben daha zekiyim eheheh
  • technic boy • 17 Şubat 2006 13:19 • #494097
    erkes hayır diyo da korsan almayan kişi sayısı parmakla gösterilecek kadar az yalan yok arkadaslar dürüst olalım intarnet şu bu derken orjinal alan kalmadı piyasada ne kadar orjinal tutkunu olsamda türkiye koşullarında ne kadar para ayırabileceğimiz belli en azından azaltalım elimizden geldiğince
  • grungeforever • 17 Şubat 2006 14:25 • #494099
    korsan diye bişey olmasaydı sitenin tamamına yakını müzik dinlemiyo olacaktı da ondan.İyidir korsan.
  • death_glory • 17 Şubat 2006 21:16 • #494114
    bi önceki günü deprem olucak istanbulda ne korsan kalıcak ne gemi...
  • letmefree • 21 Şubat 2006 16:51 • #494319
    korsan iyi midir? yani aslındatartışılır bir konu... Özellikle yabancı müzik orjinal albümlerini düşünürsek... amayerliler için aynışey geçerlideğil ki...=)