-
way be bu yüce amacı protestomu etsem bi kaç şarkı indirerek:P
-
olm önce korsanını alsaydınya. beğenirsen git orijinalini al :Pp
(git dar geldi de, başka beden cd al)
kabul.. iğrenç:S
-
hehehe yapmazsın sen iyibir insansın demi hessiiiilll=)))
yapma=)
-
hesil görmicem bak gelirsem fena olur ehehehe=))))
korsana HAYIIIRR
-
aaa neden kimseilgilenmiyor yaaa????
-
önce düşündüm korsan mı alıyım diye bir kayserili olarak kendime yakıştıramadım risk aldım korsan + harbi=14,5 lira risk aldım daha ucuza geldi.nazmaya ben daha zekiyim eheheh
-
erkes hayır diyo da korsan almayan kişi sayısı parmakla gösterilecek kadar az yalan yok arkadaslar dürüst olalım intarnet şu bu derken orjinal alan kalmadı piyasada ne kadar orjinal tutkunu olsamda türkiye koşullarında ne kadar para ayırabileceğimiz belli en azından azaltalım elimizden geldiğince
-
korsan diye bişey olmasaydı sitenin tamamına yakını müzik dinlemiyo olacaktı da ondan.İyidir korsan.
-
bi önceki günü deprem olucak istanbulda ne korsan kalıcak ne gemi...
-
korsan iyi midir? yani aslındatartışılır bir konu... Özellikle yabancı müzik orjinal albümlerini düşünürsek... amayerliler için aynışey geçerlideğil ki...=)