ilk dinlediğimde işte dedim belki de empyrium'a yaklaşabilen ilk grup. finlandiyalı bu grup gerçekten sade, vurucu ve acaip depresif bir tarzları var. kuzeyin soğuğunda sanırım bu insanlar pencerenin yanına geçiyorlar ve sadece çalıyor, yani kuzeyin havası farklı bu farkta zaten kendini tüm doom metal gruplarında göstermiyor mu?
finlandiyalı doom rock grubu. (doom metal değil) gayet başarili, virtüöz ayarında calınmış akustik-klasik gitarlar üstüne flüt atraksiyonları nadiren giren vokaller (brutal vokal değil) olarak da tanımlanabilir. yalnızlıkta süper yol partneridir, adamı alıp orta çağa ya da fantezi öykülerine götüren etki birakır.ayrıca sonunda bilen birileri var dediğim, vare adlı çok iyi bir albüme sahip eşşiz grupdur kendileri..