ilk dinlediğimde işte dedim belki de empyrium'a yaklaşabilen ilk grup. finlandiyalı bu grup gerçekten sade, vurucu ve acaip depresif bir tarzları var. kuzeyin soğuğunda sanırım bu insanlar pencerenin yanına geçiyorlar ve sadece çalıyor, yani kuzeyin havası farklı bu farkta zaten kendini tüm doom metal gruplarında göstermiyor mu?