Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

TENHİ'yi bilenler,sevenler ve dinleyenlere

  • chuckpal • 13 Şubat 2006 16:53 • #493962
    ilk dinlediğimde işte dedim belki de empyrium'a yaklaşabilen ilk grup. finlandiyalı bu grup gerçekten sade, vurucu ve acaip depresif bir tarzları var. kuzeyin soğuğunda sanırım bu insanlar pencerenin yanına geçiyorlar ve sadece çalıyor, yani kuzeyin havası farklı bu farkta zaten kendini tüm doom metal gruplarında göstermiyor mu?
Bu konunun tüm mesajları