Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Konserde heavymetal calındıgı taktirde tutulurmu..Tutulursa nerde tutulur..

  • dreizem • 13 Şubat 2006 20:47 • #493964
    Konserde heavymetal calındıgı taktirde tutulurmu..Tutulursa nerde tutulur..veya bar vs..Heavymetal çalmaya ilgiyi yuksek buldum yanlız etrafımdaki herkez kimsenin dinlemiyecegi ve zevk almiycanı söylüyor..Herkezin fikirlerini bekliyorum..teşekkürler..
  • -TormentoR- • 16 Şubat 2006 17:24 • #494058
    trendleri düşüneceğine müziğini yap!
  • nefretimsin • 16 Şubat 2006 17:29 • #494061
    seni gidi kibar insan seeennniiii:PpP teşekür etmeyi de ihmal etmemişşşşş...
  • foetus • 17 Şubat 2006 21:52 • #494117
    bunu ciddi ciddi soruyor musun? şaka yapıyorsun dimi heavy metal tutulur mu diye sorarken?
  • death_glory • 18 Şubat 2006 13:54 • #494147
    okulunuzun konferans salonunda çalarsanız tutulmayabilir.
  • Necrophilliac • 18 Şubat 2006 19:56 • #494167
    Heavy pek beğendiğim bir tür değil, yeni başlayanların müziği.Yani "Ben de Heavy dinliyorum" derseniz, traditional metal denen bi şey var, siz arada onuda dinliyorsunuzdur.Heavy ancak okullarda falan tutulur, basit riffleri vardır.Ama bana göre bir rockbara death-teknik death-thrash-black vb. yakışır.Ama nerdeyse bütün rockbarlar heavyci alıyo o ayrı.Konserde konserine göre değişir.Kimse seni bir Necrophagist konserinde heavy çalarsan yadırgamaz ama pek tınmazlar.