Heavy pek beğendiğim bir tür değil, yeni başlayanların müziği.Yani "Ben de Heavy dinliyorum" derseniz, traditional metal denen bi şey var, siz arada onuda dinliyorsunuzdur.Heavy ancak okullarda falan tutulur, basit riffleri vardır.Ama bana göre bir rockbara death-teknik death-thrash-black vb. yakışır.Ama nerdeyse bütün rockbarlar heavyci alıyo o ayrı.Konserde konserine göre değişir.Kimse seni bir Necrophagist konserinde heavy çalarsan yadırgamaz ama pek tınmazlar.