Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rock'n coke a kimlerin gelmemesini istersiniz?

  • kafkavis • 15 Şubat 2006 06:10 • #494000
    evet..rock'n coke a kimlerin gelmemesini istersiniz?
  • hesil • 15 Şubat 2006 09:51 • #494004
    bilmemki! sen gelme mesela:D
  • ga ga • 15 Şubat 2006 13:04 • #494011
    sen mi getirecen. ya bu kaçıncı rock'n coke konusu tam kurtulduk diyorum biri yine aynı konuyu açıyor
  • sui_cide • 15 Şubat 2006 15:24 • #494020
    her ne kadar kurumun müziğe bakış açısını pek tasvip etmesem de cure için gitmek zorunda kalmıştım.yenilerden audioslave(gerçi elemanlar yılların eskitemediği gruplarla çalışmışlardı zamanında) desem hiç fena olmaz.senelerce gelmesini beklediğim fakat bunun hiçbir zaman gerçekleşmeyeceğini bildiğim grup:Radiohead!
  • sui_cide • 15 Şubat 2006 15:29 • #494021
    soruyu tersinden algılmışım yahu bu nası okumadır:)herneyse...
  • karambol • 15 Şubat 2006 17:12 • #494022
    böyk
  • enough • 15 Şubat 2006 18:44 • #494023
    senin
  • n_m • 15 Şubat 2006 19:16 • #494024
    hiç biriniz gelmeyin... hiç birimiz gelmesin...
  • technic boy • 16 Şubat 2006 12:42 • #494037
    sadece kızlar gelsin birde ben gitcem))
  • the onspring • 24 Şubat 2006 18:31 • #494494
    biliyomusun salak sen ağzını toplasan iyi olur çünkü avril ve plici aynı kelime içinde kullanma sen kendini ne sanıyosun bi o kızın yaptığı müziği dinle öyle konuş bana katılan katılsın rock'n coke ona kurban olsun gerizekalı