her ne kadar kurumun müziğe bakış açısını pek tasvip etmesem de cure için gitmek zorunda kalmıştım.yenilerden audioslave(gerçi elemanlar yılların eskitemediği gruplarla çalışmışlardı zamanında) desem hiç fena olmaz.senelerce gelmesini beklediğim fakat bunun hiçbir zaman gerçekleşmeyeceğini bildiğim grup:Radiohead!
biliyomusun salak sen ağzını toplasan iyi olur çünkü avril ve plici aynı kelime içinde kullanma sen kendini ne sanıyosun bi o kızın yaptığı müziği dinle öyle konuş bana katılan katılsın rock'n coke ona kurban olsun gerizekalı