her ne kadar kurumun müziğe bakış açısını pek tasvip etmesem de cure için gitmek zorunda kalmıştım.yenilerden audioslave(gerçi elemanlar yılların eskitemediği gruplarla çalışmışlardı zamanında) desem hiç fena olmaz.senelerce gelmesini beklediğim fakat bunun hiçbir zaman gerçekleşmeyeceğini bildiğim grup:Radiohead!