Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzik tarihine yön veren, metal ve rockın temel taşı 10 grup...

  • Noryth Aquanum • 4 Mart 2006 18:55 • #494842
    1)Pink Floyd
    2)The Beatles
    3)Led Zeppelin
    4)Deep Purple
    5)Jimi Hendrix
    5)Black Sabbath
    6)The Cream
    7)King Crimson
    8)Rush
    9)Malmsteen
    10)Dream Theater

    İngilizler biliyo işi ya.
  • sönmez • 5 Mart 2006 00:17 • #494857
    Metallica yı unutmuşun kardeş...
  • ASPRYN • 15 Mart 2006 00:19 • #495352
    1)Elvis(hersey onunla başladı)
    2)Beatles(günümüz rock müziginin temelleri)
    3)Led Zeppelin(jimmy page: bilinen ilk rock gitar virtüözlerinden:)
    4)Deep Purple (ritchie blackmore "" " " "" "")
    5)Rolling Stones(rock&roll)
    6)Sex Pistols(punk popülerleşti)
    7)Van Halen(gitarın kitabını bastan yazdı)
    8)Guns&Roses( hemen hemen tum tarzları bir potada eritti)
    9)Metallica( yorumsuz)
    10)Queen(dünyanın en büyük vokallerinden birine sahip. Yeni seyler denediler.)
  • DannyCarey • 15 Mart 2006 16:32 • #495380
    Placebo , HIM gibi grupların müzk tarihine yön verdiğini düşünenlere : pouhahahah !

    Hele ki Dream Theater'ın müzik tarihine yön verdiğini düşünenlere : pouhahahahahahahahahahahah ! çok güldüm yahu !

    Ben de sıralama yapmak isterdim ama 10 tane ile sınırlanamaz , dışarıda bırakıp pişman olacağım çok grup olur. Ama rahatlıkla söyleyebilirim ki TOOL da bunlardan biridir , abilerden sonra gelirler ama yine de gelirler.
  • kilisli • 15 Mart 2006 16:35 • #495381
    1-Metallica
    2-Black Sabath
    3-Motörhead
    4-Deep Purple
    5-Led Zeppelin
    6-Rolling Stones
    7-Nirvana
    8-Pink Floyd
    9-Diamondhead
    10-Iron Maiden
  • panic attack • 15 Mart 2006 17:01 • #495382
    bakıyorum da PANTERA unutulmuş bu koca listede. 90 ların başında metal öldü artık diyenlerin suratında tokat gibi patlayan PANTERA...
    şu an piyasada ne kadar grup varsa (tabi ki 90 lardan sonra çıkan )hepsini etkileyen grup en başta PANTERA dır. Dream Theater falan iyi müzik yapar am bi tarzın içine sıkışmış adamlar bunlar. Pantera bambaşkadır.
  • Kkero • 15 Mart 2006 18:42 • #495387
    la sus la :D
  • kilisli • 16 Mart 2006 01:41 • #495411
    evet bana bu cevabı yazan kkero adli sahis,3 ay oncesine kadar ceza fanı bi arkadasti.Tabi hic duymadıgınız gormediginiz grupları gorunce sasirdiniz.Lutfen bas gitar ogrenmeye calisiyorsun,ilk once muzik kulturunu gelisletmelisin



    la sus la :D
  • Kkero • 16 Mart 2006 23:58 • #495451
    abi seninki şakanın dısına taşmış... bişi demicem sana saygım var... kaç yıllık arkadasız.
  • kilisli • 17 Mart 2006 12:39 • #495490
    yerim saygını.Kac kurusluk muzik bilgin varda bana kafa tutuyon.2 gun once ceza dinliyordun.Adammı oldun simdi?Kac yıllık arkadaslıgı katma bu konuya.Muzikten bahsediyoruz arkadaslıktan degil.Adam olacan ilk once.Sonra muzik kulturunu genisleteceksin.Ceza degildir muzik.Madem saygın var benim yaptıgım listeye la sus la :D gibi bisey yazmayacaksın.2 aylık muzikseverlerle ugrasiyoruz yaa tovbe tovbe...