yerim saygını.Kac kurusluk muzik bilgin varda bana kafa tutuyon.2 gun once ceza dinliyordun.Adammı oldun simdi?Kac yıllık arkadaslıgı katma bu konuya.Muzikten bahsediyoruz arkadaslıktan degil.Adam olacan ilk once.Sonra muzik kulturunu genisleteceksin.Ceza degildir muzik.Madem saygın var benim yaptıgım listeye la sus la :D gibi bisey yazmayacaksın.2 aylık muzikseverlerle ugrasiyoruz yaa tovbe tovbe...