Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

arkadaslar bence bu sitede hıp hop rap pop arabeskçılere yer yok

  • davidsylveria • 24 Şubat 2006 10:26 • #494466
    ya ne kadar mukemmel ınsanlar konuşurken araya bı bakıyosunuz ege çubukçuyu savunan bırı gırıyo ya ayse hatun onal funları bıle var bu sıtedeya kardesım baska bı sıteye gıdın yaaaaaa
  • _-----MO----_ • 24 Şubat 2006 10:45 • #494467
    Katılıyorum. Böyle insanlar gerçek müzik severlerin hevesini kaçırıyor.Ayrıca bence tarzını bulamayıp rock'ı yumuşatmaya çalışanların ve kendini rock zannedip pop kültürüyle bağdaşmış grupların fanlarına da yer yok.
  • dexter_holland • 24 Şubat 2006 13:12 • #494470
    Bence bu sitede en çok sizin gibilere yer var. Saçma sapan konuşan, kendini dünyanın merkezi sanan, dinlediği müzikle kişilik sahbib olmaya çalışan canlılara yani...
  • Nem • 24 Şubat 2006 14:19 • #494473
    Siz misiniz buranın zabiti?
    "Müzik birimi" burası, her türlü müzikle ilgili herkese yer var burada.
  • death_glory • 24 Şubat 2006 14:51 • #494474
    ben de ayşe hatun önal funuyum ve birbuçuk yıldır garaj üyesiyim. demek ki yerim varmış.
  • grungeforever • 24 Şubat 2006 15:00 • #494475
    O müzik değil,bu değil,defolun gidin diye bakarsak sitede kimse kalmaz.Biri çıkar punk müzik mi, üç akorlu şarkıyı ben g.tümle yaparım der,öbürü heavy metal sözleri ne mal,sanat mıdır karanlık ölüm bilmem ne diye şarkı yapmak der,başkası grunge gitar müziğini bitirdi der...der de der.Sitede de sizin gibi kaliteli(!) insanlar dışında kimse kalmaz,çok güzel olur garajın gerçek sahipleri.
  • TheCanMeButThe • 24 Şubat 2006 19:26 • #494503
    daş yokmu daş ... :)

    sözlük anlamına bakınca kulağa hoş gelen seslere müzik demişler
    o zaman bir bebek gülüşü bir kuş seside müzik olarak adlandırılabilinir ( allaam çok yumuşadım iyice yaşlandımmı ne ? )
    buradan yola çıkar isek her kim kimi ve neyi beğeniyor ise o dur onun süleymanı.
    ha şu var adının başında ve sonunda ROCK olan bir site olsa idi eyvallah bi derece. Ama orada bile farklı seslere ihtiyaç olabilir
  • Narcoholic • 25 Şubat 2006 11:35 • #494527
    müzik evrenseldir bla bla bla, saygı arkadaşlar, anahtar kelime saygı...
  • davidsylveria • 25 Şubat 2006 14:25 • #494539
    ayşe hatun önal fanısın hayret cumle kurabılıosun ben zannedıodum kı ayse hatun onal fanları onun gıbı beyınsızdır demek kı cumle kurabılenlerı de varmış konuşabılenlerıde varsa hatta sarkı soylıyenlerı haberım olsun
  • davidsylveria • 25 Şubat 2006 14:33 • #494540
    doğru söyluyosun müzık evrenseldır dediğin gıbıde hıp hop muzık mı sence veya rap, sapkayı ters cevıren bı bok tan anlamadan sarkı soylıyen tıpler ın yaptıı işe muzık dıyemessınız bence