O müzik değil,bu değil,defolun gidin diye bakarsak sitede kimse kalmaz.Biri çıkar punk müzik mi, üç akorlu şarkıyı ben g.tümle yaparım der,öbürü heavy metal sözleri ne mal,sanat mıdır karanlık ölüm bilmem ne diye şarkı yapmak der,başkası grunge gitar müziğini bitirdi der...der de der.Sitede de sizin gibi kaliteli(!) insanlar dışında kimse kalmaz,çok güzel olur garajın gerçek sahipleri.