Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

arkadaslar bence bu sitede hıp hop rap pop arabeskçılere yer yok

  • grungeforever • 24 Şubat 2006 15:00 • #494475
    O müzik değil,bu değil,defolun gidin diye bakarsak sitede kimse kalmaz.Biri çıkar punk müzik mi, üç akorlu şarkıyı ben g.tümle yaparım der,öbürü heavy metal sözleri ne mal,sanat mıdır karanlık ölüm bilmem ne diye şarkı yapmak der,başkası grunge gitar müziğini bitirdi der...der de der.Sitede de sizin gibi kaliteli(!) insanlar dışında kimse kalmaz,çok güzel olur garajın gerçek sahipleri.
Bu konunun tüm mesajları