Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kursu alınmadan iyi bateri çalınabilir mi??

  • coniwayt • 7 Mart 2006 11:28 • #494975
    kursu alınmadan iyi bateri çalınabilir mi??
  • SpoiLd • 7 Mart 2006 11:33 • #494976
    çalınabilir tabii neden çalınmasın kii yeterki istekli ol örneğin:burak gürpınar turkıyenin en iyi davulcusu oda eğitim almadan çalıyor merak etme sende çaalrsın bende eğitim almadım ama 5 senedir çalıyorum iyi oldugumu söleyenler ise cogunluk...oke
  • jubei • 7 Mart 2006 14:29 • #494978
    burak gürpınar turkıyenin en iyi davulcusu


    aferin..valla bravo..
  • minasius • 7 Mart 2006 15:31 • #494979
    Teknik öğrenilmeden çalınan davul ellerin ve ayakların koordinasyonunun sağlanmasından sonra tıkanır kalır. Yani yapılabilecekler, sadece dinlenilen müziklerden kapılmaya çalışılan ritmlerle sınırlı kalır. Hatta o kadar bile ilerleyemez. Davula başlamak için eğitim almak şart mı? Hayır! Peki davulda ilerlemek ve daha iyi olmak için eğitim gerekli mi? Kesinlikle evet! Bu davul denilen aleti yıllardır adamlar kullanıyor herşeyde ve sürekli olarak kendini geliştiren adamlar yeni teknikler buluyor veya var olan tekniği geliştiriyor. Ama bunu yapmak bu işe hayatını vermeyi gerektiriyor. Bu yüzden bizden önce bu işe hayatlarını veren insanların ürettiklerini öğrenmemiz şart! yoksa yeni teknikler üretilemez hep aynı yerde sayılır... Amerika yı yeniden keşfetmenin lüzumu yok derler :D

    İlk bu aleti kullanan gruplarda çalınan davul sıfırdı! yani ritmden ibaretti! hatta gruplar ve hatta dinleyiciler davulculara minnet göstermez, Grup içinden sayılmaz, +1 tabir edilirlermiş! Günümüzde bu işe gönül veren adamların uğraşlarıyla artık davul başlı başına bir enstrumant olmuştur. Davula eğitim almadan başlayan biri ritm atmaktan öteye gidemez. Gider, nasıl gider? Dinlediklerini çalmaya çalışarak, başkalarını taklit ederek gider. Bu da bir nevi kurstur zaten, yapılanları tekrar ederek öğrenmek de eğitimdir. Ancak kurs kadar, yani birebir eğitim kadar öğretici olması imkansızdır. Yaklaşamaz bile...
  • -TormentoR- • 8 Mart 2006 16:18 • #495016
    evet güzel yazmışsın.

    İyi çalarsın.taklitle başlar zaten.Eğitim içinse kitap,cd gibi şeylerden yararlanarak uygulamalı çalışarak alabilirsin diyorum. En azından ben öyle yapıyorum. İstek ve azim 1 nuamradır unutma.Sölediğim ise gerekli 2. şeydir.
  • davidsylveria • 8 Mart 2006 19:44 • #495019
    soyledğin alakasız bişey bence dediğin adamlar nası bulabılıyosa sende kendın davul tabları rtmlerı bulursun hatta bu daha ıyı olr kendı bı tarzın olmuş olur senın soylediğine göre ders alınmazsa taklıt edersın dıyosun ama ders aldığın kişiyi taklıt etmiş olmuyomusun bence bu işte müzık kulağı lazım muzık kulağı olmayan insanlarda çalar ama dediğin gıbı sade trmlerden oteye gıdemez ama kulağı ıyı olan bi insan kendı tarzını yaratır ve hatta en ıyılerınden bırı olablır bknz burak gürpınar
  • SpoiLd • 9 Mart 2006 11:56 • #495049
    soyledğin alakasız bişey bence dediğin adamlar nası bulabılıyosa sende kendın davul tabları rtmlerı bulursun hatta bu daha ıyı olr kendı bı tarzın olmuş olur senın soylediğine göre ders alınmazsa taklıt edersın dıyosun ama ders aldığın kişiyi taklıt etmiş olmuyomusun bence bu işte müzık kulağı lazım muzık kulağı olmayan insanlarda çalar ama dediğin gıbı sade trmlerden oteye gıdemez ama kulağı ıyı olan bi insan kendı tarzını yaratır ve hatta en ıyılerınden bırı olablır bknz burak gürpınar


    helal olsun sana davidsylveria cok iyi ornek verdin : Burak Gurpınar turkıyenın en iyi davulcusu varsa ondan iyi çalan yazın...
  • SpoiLd • 9 Mart 2006 11:56 • #495050
    soyledğin alakasız bişey bence dediğin adamlar nası bulabılıyosa sende kendın davul tabları rtmlerı bulursun hatta bu daha ıyı olr kendı bı tarzın olmuş olur senın soylediğine göre ders alınmazsa taklıt edersın dıyosun ama ders aldığın kişiyi taklıt etmiş olmuyomusun bence bu işte müzık kulağı lazım muzık kulağı olmayan insanlarda çalar ama dediğin gıbı sade trmlerden oteye gıdemez ama kulağı ıyı olan bi insan kendı tarzını yaratır ve hatta en ıyılerınden bırı olablır bknz burak gürpınar


    helal olsun sana davidsylveria cok iyi ornek verdin : Burak Gurpınar turkıyenın en iyi davulcusu varsa ondan iyi çalan yazın...
  • SpoiLd • 9 Mart 2006 11:56 • #495051
    soyledğin alakasız bişey bence dediğin adamlar nası bulabılıyosa sende kendın davul tabları rtmlerı bulursun hatta bu daha ıyı olr kendı bı tarzın olmuş olur senın soylediğine göre ders alınmazsa taklıt edersın dıyosun ama ders aldığın kişiyi taklıt etmiş olmuyomusun bence bu işte müzık kulağı lazım muzık kulağı olmayan insanlarda çalar ama dediğin gıbı sade trmlerden oteye gıdemez ama kulağı ıyı olan bi insan kendı tarzını yaratır ve hatta en ıyılerınden bırı olablır bknz burak gürpınar


    helal olsun sana davidsylveria cok iyi ornek verdin : Burak Gurpınar turkıyenın en iyi davulcusu varsa ondan iyi çalan yazın...
  • minasius • 9 Mart 2006 16:22 • #495069
    Ders aldığın kişiyi taklit etmek zorunda kalıyorsan bu, eğitmenin beceriksizliğini gösterir. Davul, hi-hat te 4 lük vururken cross ve trampetle değişik kombinasyonlar oluşturmak değildir. Teknikleri vardır. Trampete 4 lük saydırabilirsin ama bunu kaç değişik şekilde yapabilirsin?
    - LLLL, RRRR, LLRR, RRLL, LRLL, RLRR, RRLR, LLRL ve RLRL, LRLR şeklinde yapabilirsin. RLRL single stroke, RRLL double stroke, RLRR-LRLL single paradidle adını alır. Sen atak geçerken herhangi birini yaptığında iki elin tuşesi farklı olduğundan herbiri ufak değişikliklerle farklı havalar verir. Haliyle teknik bilen adam bilmeyen adamı her zaman döver.. her zaman bir adım öndedir. Burak Gürpınar eğitim almamış diyorsunuz ve utanmadan en iyi davulcu diyorsunuz. Sorarım size, Volkan Öktem kötü davulcu mudur? yoksa Burak' la boy ölçüşemez mi? Jazz davulcusu olmak biraz sıkar... En iyi davulcuyu seçerken dinlediğiniz adamlar arasında en iyisi diyin de bari yanlış anlaşılmaya mahal vermeyin...