Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

çok seviliyorda sevmiyorsam yada tam tersi

  • dude_undershoc • 17 Mart 2006 01:57 • #495457
    gönül istemeyince nekadarda sewse karşındaki yürek istemi ...nebilim ya anlatamıyorum bazen insanın kitlendiği anlar olur ya işte bişi benim ki...!
  • imajustanoob • 17 Mart 2006 02:00 • #495459
    Patlat emo abi salla can çekiş şarkılarla.Bende anlatamıyorum hissettiklerimi boşver.Ölümlü dünya :)
  • dude_undershoc • 17 Mart 2006 02:11 • #495460
    ah be harbiden hayata baq be sen sewersin sewdiğin sevmez sen sevmessn karşındaki deli olur adilmi bu ya.....!
  • imajustanoob • 17 Mart 2006 02:13 • #495461
    Hayat işte abi.Herşey istediğin gibi olsa, ne zevki kalırdı ki bu hayatın?
  • dude_undershoc • 17 Mart 2006 02:26 • #495462
    belkide....
  • imajustanoob • 17 Mart 2006 02:39 • #495467
    O yüzden ne demişler? asla arkana bakma. :)

    bilmiyorum neden yazdım :)
  • death_glory • 17 Mart 2006 13:39 • #495499
    dahi anlamındaki -de (-da) ayrı yazılır.
  • grand_azur • 17 Mart 2006 15:51 • #495504
    işte bu!
    bu cümle üzerine çok felsefe yaptım,çok düşündüm, bir o kadar nefret ettim bu cümleden.bu öyle pis bi cümle ki kaçmak istesende yakana yapışır.belki benimki gerçeklerden kaçmak,bilemiyorum. kahrolası,nefret edilesi,üstüne kusulası bir 'cümül' demek istiyorum cenk ve erdem in söylemiyle. en güzelini söyliyim sana, uzaktan aşk...pislik yok.temiz ve net.varsın o bilmesin.kimin umrunda. uzaktan sevmek lazım,fazla bulaşmadan.en huzurlusu...
  • death_glory • 17 Mart 2006 16:45 • #495505
    arkadaşım dahi anlamındaki -de (-da) ayrı yazılır dedim ama. aaa olmuyo, forum kurallarına uyalım lütfen.
  • da hui • 17 Mart 2006 18:59 • #495506
    siz de "de" ekini ayrı yazın, kampanyamıza katılın :D