-
gönül istemeyince nekadarda sewse karşındaki yürek istemi ...nebilim ya anlatamıyorum bazen insanın kitlendiği anlar olur ya işte bişi benim ki...!
-
Patlat emo abi salla can çekiş şarkılarla.Bende anlatamıyorum hissettiklerimi boşver.Ölümlü dünya :)
-
ah be harbiden hayata baq be sen sewersin sewdiğin sevmez sen sevmessn karşındaki deli olur adilmi bu ya.....!
-
Hayat işte abi.Herşey istediğin gibi olsa, ne zevki kalırdı ki bu hayatın?
-
belkide....
-
O yüzden ne demişler? asla arkana bakma. :)
bilmiyorum neden yazdım :)
-
dahi anlamındaki -de (-da) ayrı yazılır.
-
işte bu!
bu cümle üzerine çok felsefe yaptım,çok düşündüm, bir o kadar nefret ettim bu cümleden.bu öyle pis bi cümle ki kaçmak istesende yakana yapışır.belki benimki gerçeklerden kaçmak,bilemiyorum. kahrolası,nefret edilesi,üstüne kusulası bir 'cümül' demek istiyorum cenk ve erdem in söylemiyle. en güzelini söyliyim sana, uzaktan aşk...pislik yok.temiz ve net.varsın o bilmesin.kimin umrunda. uzaktan sevmek lazım,fazla bulaşmadan.en huzurlusu...
-
arkadaşım dahi anlamındaki -de (-da) ayrı yazılır dedim ama. aaa olmuyo, forum kurallarına uyalım lütfen.
-
siz de "de" ekini ayrı yazın, kampanyamıza katılın :D