Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

çok seviliyorda sevmiyorsam yada tam tersi

  • grand_azur • 17 Mart 2006 15:51 • #495504
    işte bu!
    bu cümle üzerine çok felsefe yaptım,çok düşündüm, bir o kadar nefret ettim bu cümleden.bu öyle pis bi cümle ki kaçmak istesende yakana yapışır.belki benimki gerçeklerden kaçmak,bilemiyorum. kahrolası,nefret edilesi,üstüne kusulası bir 'cümül' demek istiyorum cenk ve erdem in söylemiyle. en güzelini söyliyim sana, uzaktan aşk...pislik yok.temiz ve net.varsın o bilmesin.kimin umrunda. uzaktan sevmek lazım,fazla bulaşmadan.en huzurlusu...
Bu konunun tüm mesajları