işte bu!
bu cümle üzerine çok felsefe yaptım,çok düşündüm, bir o kadar nefret ettim bu cümleden.bu öyle pis bi cümle ki kaçmak istesende yakana yapışır.belki benimki gerçeklerden kaçmak,bilemiyorum. kahrolası,nefret edilesi,üstüne kusulası bir 'cümül' demek istiyorum cenk ve erdem in söylemiyle. en güzelini söyliyim sana, uzaktan aşk...pislik yok.temiz ve net.varsın o bilmesin.kimin umrunda. uzaktan sevmek lazım,fazla bulaşmadan.en huzurlusu...