Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şarap ve Mum - Eskişehir - Melankoli gecemizde ne çalmalı

  • ecolips • 18 Mart 2006 02:11 • #495527
    Eskişehir Rock Topluluğu 18 Mart Cumartesi Gar Bar'da düzenlediğimiz Şarap ve Mum isimli gecemiz için güzel bir playlistimiz olsun istiyoruz.. Şarap ve Mum'un yanına hangi parçalar gider adradaşlar birde sizden fikir alalım
  • Necrophilliac • 19 Mart 2006 20:42 • #495532
    Benzer bir topic'i kesikkafa'ya da açmışsınız.Orada Death'te çalınacak denmiş ama şarap ve death bana pek uyumlu gelmedi.

    Bence, Lord Belial - The Art of Dying
    Guns & Roses - November Rain
    Iced Earth - Last December ve şey, ya ben doom falan dinlemem ki..
  • ecolips • 21 Mart 2006 00:17 • #495581
    death derken mesela empryium, opeth ve benzeri grupların parçalarını kastetmiştik
  • jubei • 24 Mart 2006 01:04 • #495671
    tom waits ve jeff buckley şarkıları..başka bişe istemez..
  • da hui • 25 Mart 2006 23:10 • #495715
    Opeth- Harvest çalın o zaman =)
  • temperamental • 25 Mart 2006 23:59 • #495718
    madem melankoli var

    "12stones - home" çalın kesinlikle