İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Şarap ve Mum - Eskişehir - Melankoli gecemizde ne çalmalı
ecolips
• 18 Mart 2006 02:11 •
#495527
Eskişehir Rock Topluluğu 18 Mart Cumartesi Gar Bar'da düzenlediğimiz Şarap ve Mum isimli gecemiz için güzel bir playlistimiz olsun istiyoruz.. Şarap ve Mum'un yanına hangi parçalar gider adradaşlar birde sizden fikir alalım
Necrophilliac
• 19 Mart 2006 20:42 •
#495532
Benzer bir topic'i kesikkafa'ya da açmışsınız.Orada Death'te çalınacak denmiş ama şarap ve death bana pek uyumlu gelmedi.
Bence, Lord Belial - The Art of Dying
Guns & Roses - November Rain
Iced Earth - Last December ve şey, ya ben doom falan dinlemem ki..
ecolips
• 21 Mart 2006 00:17 •
#495581
death derken mesela empryium, opeth ve benzeri grupların parçalarını kastetmiştik
jubei
• 24 Mart 2006 01:04 •
#495671
tom waits
ve
jeff buckley
şarkıları..başka bişe istemez..
da hui
• 25 Mart 2006 23:10 •
#495715
Opeth- Harvest çalın o zaman =)
temperamental
• 25 Mart 2006 23:59 •
#495718
madem melankoli var
"12stones - home" çalın kesinlikle