Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şarap ve Mum - Eskişehir - Melankoli gecemizde ne çalmalı

  • Necrophilliac • 19 Mart 2006 20:42 • #495532
    Benzer bir topic'i kesikkafa'ya da açmışsınız.Orada Death'te çalınacak denmiş ama şarap ve death bana pek uyumlu gelmedi.

    Bence, Lord Belial - The Art of Dying
    Guns & Roses - November Rain
    Iced Earth - Last December ve şey, ya ben doom falan dinlemem ki..
Bu konunun tüm mesajları