-
kolpa bişey olacağı kesin :)
-
zuahaa.valla ayıp oluyo.bekçi görmesin...
-
Kibarca, iğrenç olurdu. Ses mühendisleri yapımcı falan olmalı. Adamın böğürmesi sizin saçma sapan ergen sorunlarınızı atıp kollarınıza jilet atmanıza yardımcı oluyor olabilir ama müziğe HİÇBİR katkısı yok. Lütfen yeni & gereksiz bir LP tartışması daha çıkmasın eğer lafı yiyip Garaj forumlarını utanç içinde sonsuza dek terk etmek istemiyorsanız sevgili LP severler.
-
sen bir şarkıyı müziğe katkısı var diye mi dinliyorsun? Öyleyse senin klasik müzik eserlerini ezbere bilmen gerekiyor. ek olarak gördüğüm kadarıyla LP tartışmasını çıkaranlar hep LP taraftarı olmayanlar oluyor. ve tamamen kişisel görüşüm, bir sanatçının ismini nik olarak kullanmak dünyadaki sayılı ezikliklerden biri.
saygılarımla
-
yaşıtımsın işte bu anlamsız fanatikliğin nereden geliyor belli oldu.
-
ama ayıp etmişiz hee niye öyle diyosun ki yani..
bence hiç güzel olmazdı zaten grup olarak pek iid iiller bence o zaman berbat olurdu sanırım..
-
olmazdı:)))
-
iğrenç olur
-
kimlerle çalıştığına bağlı... sesi fena değil...
-
adamın sesi güzel bence önyargılı davranıyosunuz