Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce .. Linkin parkın vokalisti chester ın single albümü nasıl olur ?

  • imajustanoob • 21 Mart 2006 04:29 • #495588
    kolpa bişey olacağı kesin :)
  • CaFeiN • 1 Nisan 2006 23:46 • #495890
    zuahaa.valla ayıp oluyo.bekçi görmesin...
  • dexter_holland • 2 Nisan 2006 21:55 • #495936
    Kibarca, iğrenç olurdu. Ses mühendisleri yapımcı falan olmalı. Adamın böğürmesi sizin saçma sapan ergen sorunlarınızı atıp kollarınıza jilet atmanıza yardımcı oluyor olabilir ama müziğe HİÇBİR katkısı yok. Lütfen yeni & gereksiz bir LP tartışması daha çıkmasın eğer lafı yiyip Garaj forumlarını utanç içinde sonsuza dek terk etmek istemiyorsanız sevgili LP severler.
  • LooP • 6 Nisan 2006 21:37 • #496261
    sen bir şarkıyı müziğe katkısı var diye mi dinliyorsun? Öyleyse senin klasik müzik eserlerini ezbere bilmen gerekiyor. ek olarak gördüğüm kadarıyla LP tartışmasını çıkaranlar hep LP taraftarı olmayanlar oluyor. ve tamamen kişisel görüşüm, bir sanatçının ismini nik olarak kullanmak dünyadaki sayılı ezikliklerden biri.
    saygılarımla
  • LooP • 6 Nisan 2006 21:43 • #496263
    yaşıtımsın işte bu anlamsız fanatikliğin nereden geliyor belli oldu.
  • biittersweettt • 6 Nisan 2006 22:11 • #496266
    ama ayıp etmişiz hee niye öyle diyosun ki yani..
    bence hiç güzel olmazdı zaten grup olarak pek iid iiller bence o zaman berbat olurdu sanırım..
  • G-SOUND • 6 Nisan 2006 22:18 • #496269
    olmazdı:)))
  • dimmuborgirfan • 28 Haziran 2006 18:58 • #502415
    iğrenç olur
  • easily • 28 Haziran 2006 18:58 • #502416
    kimlerle çalıştığına bağlı... sesi fena değil...
  • best of beso • 28 Haziran 2006 20:41 • #502437
    adamın sesi güzel bence önyargılı davranıyosunuz