Kibarca, iğrenç olurdu. Ses mühendisleri yapımcı falan olmalı. Adamın böğürmesi sizin saçma sapan ergen sorunlarınızı atıp kollarınıza jilet atmanıza yardımcı oluyor olabilir ama müziğe HİÇBİR katkısı yok. Lütfen yeni & gereksiz bir LP tartışması daha çıkmasın eğer lafı yiyip Garaj forumlarını utanç içinde sonsuza dek terk etmek istemiyorsanız sevgili LP severler.