Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Orphaned Land Gelmek İstiyor , Organizatörlerin Dikkatine!!!

  • Holy_Bastard • 30 Mart 2006 22:52 • #495803
    Merhaba arkadaşlar , güzel bir haberim var...Forum aracılığıyla , Orphaned Land grubunun vokalisti ve bir gitaristi ile yaptığım mesajlaşmada(Kobi ve Yossi) grubun Türkiye'ye tekrar gelmeyi çok istediğini öğrendim.Tek bekledikleri bir davet.

    Fiyat olarak bir şey bilmiyorum ama bu grubun çok fazla para isteyeceğini sanmıyorum.Ama grubun sevenleri çok mutlu olacak tekrar gelirseler , umarım gelirler :)
  • Holy_Bastard • 1 Nisan 2006 11:40 • #495856
    Orphaned Land seven kimse yok mu aranızda? :S
  • See Can Me War • 1 Nisan 2006 16:22 • #495857
    Bir aralar burada divinemusic purudikşın organizeyşın abimiz vardı o olsaydı el atardı.
  • Holy_Bastard • 1 Nisan 2006 21:45 • #495874
    Divinemusic'i biliyorum , başka ilgilenecek birileri yok mu , mesela geçen ekim'de bir black metal grubu gelmişti , o grubun gelmesini sağlayan şey buraya organizatörlerin görmesi için açılan topicti...Belki diyorum bunu da gören çıkar :)
  • afazik • 1 Nisan 2006 22:44 • #495880
    gellsinnlerrrr!!!! zamannında izmire uğramışlar ama kaçırdıkk...Birth of the tree dinlemeyen kalmasıınn..GElsinlerrr ama izmir'e...
  • Holy_Bastard • 3 Nisan 2006 19:02 • #495988
    İzmir'de ki konser çok samimi geçmiş ,İstanbul'da ise oryantal show yapmışlardı konserden önce :)