-
Merhaba arkadaşlar , güzel bir haberim var...Forum aracılığıyla , Orphaned Land grubunun vokalisti ve bir gitaristi ile yaptığım mesajlaşmada(Kobi ve Yossi) grubun Türkiye'ye tekrar gelmeyi çok istediğini öğrendim.Tek bekledikleri bir davet.
Fiyat olarak bir şey bilmiyorum ama bu grubun çok fazla para isteyeceğini sanmıyorum.Ama grubun sevenleri çok mutlu olacak tekrar gelirseler , umarım gelirler :)
-
Orphaned Land seven kimse yok mu aranızda? :S
-
Bir aralar burada divinemusic purudikşın organizeyşın abimiz vardı o olsaydı el atardı.
-
Divinemusic'i biliyorum , başka ilgilenecek birileri yok mu , mesela geçen ekim'de bir black metal grubu gelmişti , o grubun gelmesini sağlayan şey buraya organizatörlerin görmesi için açılan topicti...Belki diyorum bunu da gören çıkar :)
-
gellsinnlerrrr!!!! zamannında izmire uğramışlar ama kaçırdıkk...Birth of the tree dinlemeyen kalmasıınn..GElsinlerrr ama izmir'e...
-
İzmir'de ki konser çok samimi geçmiş ,İstanbul'da ise oryantal show yapmışlardı konserden önce :)